*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Skriver et innlegg til dere gravide etter å ha lest om hun som hadde en magefølelse om at noe ikke var helt som det skulle.(det gikk bra) Magefølelsen deres MÅ dere høre på jenter! Jeg hadde følelsen om at noe ikke var helt som det skulle da jeg kjente mindre liv enn vanlig en dag. Var da 38uker akkurat. Alle mente det var vanlig at mini ble stille sånn på slutten ,men jeg klarte ikke slå meg til ro med det. Reiste innom føden og jaggu var det noe galt! Mini fikk ikke nok næring,det var svikt i morkaka og tilførselen i navlesnora var reversert. Så det ende med hastekeisersnitt samme innen en time etter at jeg kom ned. Etter han var født fikk jeg vite at han ikke hadde overlevd om vi hadde ventet lenger. Så magefølelsen er veldig veldig viktig å lytte til! ALDRI føl at dere maser, de er der for dere! Ikke tvil på dere selv, dere er fantastiske kvinner som nesten alltid har rett:) Dere er snart mammaer og mammaer vet best, er det ikke det de sier?:-) Det er noe i det med morsfølelsen! Den er som regel rett:) MASSE lykke til videre i svangerskapet alle sammen:) Kos dere,nyt tiden på slutten selvom det er tungt:) *klem til alle dere fantastiske gravide*
minimimmi Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Så glad for at det gikk bra med dere!!! :-) Og for et fantastisk viktig innlegg, helt enig i det du sier! Stol på magefølelsen, og om det alikevel skulle være at alt er greit, så er det MYE bedre å ringe ÈN GANG FOR MYE ENN ÈN GANG FOR LITE! Kjempefint innlegg! :-) *liker* ;-) Kos dere mye fremover og god sommer med mini! :-)
gummitarzan Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 skriver også under på at dette er et kjempe viktig innlegg.. godt å høre at alt gikk bra med den lille:)
Pixie Power Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Helt enig! De gangene jeg ikke har hørt på magefølelsen (i fortiden), har jeg angret. Så nå lar jeg den styre det meste (bruker jo hodet også, da, hehe). Men man skal ta magefølelsen, intuisjonen...hva du velger å kalle det...på alvor. Flere burde lære seg å bruke den. Og lytte til den :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2010 Ser det er flere innlegg rundt om kring om damer som er bekymret over diverse ting! Har en ting å si til dere: LES DETTE INNLEGGET:)
Nicoline3 Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for meget viktig innlegg!!! Kjempe bra å høre at alt gikk fint med dere begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå