Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Vi er en gjeng på tilsammen 4 jenter i alder fra 19-30 det er en del baksnakking og da helst om hun på 19 og hun på 30. da er det jeg og hun andre som er 28 som kan snakke om dem sammen med andre venniner og/eller kompiser. jeg er 20. Regner nå med at det egentligt er baksnakking om meg og de andre sånn hver om en innimellom. m Føler det er sånn blant alle vennene jeg har tilsammen:P Lurte på om det er mye slikt hos dere også, blant deres venneflokk? og er det en eller flere som er ofte den som blir snakket om?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Du og venninna di på 28 høres veldig umodne ut.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Har aldri hørt mine venner snakke dritt om noen av de andre. Kanskje all drittsnakket er om meg, og foregår derfor når jeg ikke er til stedet. Likevel velger jeg å tro at de er såpass godt oppdratt at de holder seg for gode til slik. Drittsnakk om halvfremmede har jeg hørt, men som sagt aldri om noen som omtaler seg selv som en venn.
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Har noen få gode venninner. Dessverre bor de langt unna og ser jeg dem ikke så ofte. Men når vi møtes så har vi rett og slett ikke tid eller lyst til å snakke dritt om andre. Har aldri skjønt poenget med det. Noen av søstrene mine er også slik at de bare MÅ snakke negativt om andre. Skjønner ikke at de orker.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Da jeg var 12-13 år gammel, hadde vi det sånn i venneflokken. Nå er jeg 26, venneflokken er ca 22-36, og jeg tror vi er ganske så ferdige med baksnakking...!! (Med mindre alle baksnakker meg : Vi "sladrer" om hverandre, men på en mer godsinna måte. Nyheter sprer seg fort. Men ser ikke poenget med å være venn med noen man føler det er naturlig å baksnakke?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Er jo helst om hvordan de oppfører seg og hvordan hun på 30 behandler ungen sin. behandler eldste som en slave. ikke sånn egentligt negativt om utsene eller slikt. men mest om noe dumt de gjorde eller hvordan de oppførte seg på en fest(om de oppførte seg litt barnselig) Lurte vel egentligt mest på om at det va vi som var veldig unormal venne gjeng eller ikke:P Men baksnakking er jo då og snakke om en person som ikke er tilstede. så kan også være positivt. men som regel er det negativt. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 ja kan vel egentligt kalle det som sladder det vi også o bunn og grunn gjør. kan være både negativt og positivt om noe den ene eller andre gjorde, Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Har heldigvis ingen flokk lenger... Hadde det i ungdomstiden - og gud så mye intriger det blir i sånne flokker... grr.. Har nå noen få gode venninner. Voksne, oppegående og gode jenter!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har flyttet en del på meg, så jeg har bare en bestemt venneflokk som jeg bare treffer av og til. Vi er alle mellom 27 og 30 år. Ikke noe baksnakking i den forstand. Det eneste er at vi kan snakke om den ene bak ryggen hvis vi er bekymret for vedkommende, men da har som regel en av oss tatt det opp med henne i ettertid. Alle er flotte, ærlige og redelige jenter. Selvsagt sladrer vi litt, men vi baksnakker ikke hverandre, hvis ikke de tre andre baksnakker meg da noe jeg tviler på.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har ennå til gode å høre noen i gjengen min snakke stygt om andre i gjengen. Det har vi faktisk snakka om. Slarving og baksnakking hører tenårene til. Jeg har vært skuffa over en av venninnene mine, og delt denne skuffelsen med et par av de andre, og det kan kanskje oppfattes som baksnakking, men når en gnager på noe er det greit å få lufte tankene og be om råd fra de andre. Heldigvis er alle knutene løst opp og glemt og vi er som før igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå