Gå til innhold

Tidlig ammetåke? Hjælp, hvor skal dette ende!


SolsikkeKleo

Anbefalte innlegg

Oppdaget etter ca en times tid i forskjellige ærender at jeg hadde tatt på meg én joggesko og én sandal.

Stussa litt over hvorfor jeg var så klam på den ene foten...

 

Er 22 uker på vei og lurer på hvor dette skal ende hvis jeg begynner slik allerede nå!

 

Noen som merker noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, nå må jeg le:) Jeg merker og at jeg glemmer mer, godt vi kan skylle på den lille! Har f.eks. gått på butikken for å kjøpe en ting, og kommet hjem med mye fint, men ikke det jeg skulle ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg kjenner meg igjen. Sliter med å komme meg avgårde i tide for å rekke avtaler, alt går litt saktere.... Skulle reise med hurigbåten en dag, sjekket ruta og skrev for sikkerthetsskyld på hånda at den gikk 10.15. Da jeg kom til byen hastet jeg rundt og gjorde ærender før båten skulle gå. Han som skulle reise sammen med meg sa plutselig: "NÅ må vi dra til båten ellers blir vi for sen". Jeg skjønte ikke hvorfor han hadde så dårlig tid. Det var jo ennå en halv time til klokka var 10.45.... Båten går 10.15 insisterte han. NEI svarte jeg. "Se her jeg har skrevet 10.45 på hånda for at jeg skulle huske det". Dere kan tro jeg ble lang i maska når jeg så ned på hånda hvor det stod 10.15. Jeg var 120% sikker på at jeg hadde skrevet 10.45 der.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så skönt att höra att jag inte är ensam :) Jag är väldigt disträ vanligtvis men nu är det nästan inte roligt längre. Jag glömmer ting hela tiden och ställer till med en massa onödigt rotande på jobbet som innebär extra arbete för de andra...

 

Men som sagt, det är tur man har något att skylla på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...