Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Tenkte å blande litt tomatpure i poteten. Kan jeg det? Noen som har tips til enkel hjemmelaget middag? Har en småspist gutt. Han er 74 cm og veien 7900 ..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 KJøttpudding, med gulrøtter, brokkoli og potetmos! Mini ELSKER det, og det er fort gjort også. Lag en passe stor posjon og så fryser du ned porsjoner, så har du ferdig middag om du skulle trenge det. Når han er 9 mnd kan han vel spise alt, bare vær forsiktig med kumelk og salt?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Ok.. takker Jeg er ikke noe god på kjøkkenet. Har kjøpt avocado for første gang idag.. åssen søren "skreller man den da? Føler på meg at den må deles i to og graves ut innholdet? :)
Rampongi Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Din følelse for avokado er nok lur Pell ut steinen og bruk skje.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Skjær rundt midten og dra den fra hverandre. Pell ut steinen og voila :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Det er godt man kan ta det på feelingen Håper han liker dette da.. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Den var jo brun innerst og helt grønn ytterst. Begge deler er jo så hardt, nesten umulig å mose. Var akkurat det som var rundt steinen som gikk an å mose . Har jeg tatt en ubrukelig en? hehe. Tok en som var brun og grønn om hverandre i skallet.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Den var nok ikke moden, legg den i en papirpose på benken, så modnes den til i morgen Den skal være smøremyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå