Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Har nettopp startet på penicillin for en kjip hals betennelse. Har gått på det i noendager, og ikke vært dårlig i magen. Stod og ryddet ut av oppvask maskinen, da jeg kjente det kom en liten fjert. Trodde jeg! :-D Hoho! Flaks jeg er alene hjemme idag!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg bruker å åpne rompeskalkene med tommelen og pekefingeren for å slippe ut smygere når jeg ligger i senga.. Skulle gjøre det en gang, og plutselig hadde jeg masse rennebæsj i hånda! Ekkelt! Var heldigvis alene!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hehehehe! Det har heldigvis ikke skjedd med :-) hi
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Ha ha.. har skjedd med meg et par ganger også Har heldigvis vært alene hjemme begge gangene:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 hehehehehehe jeg flirer så jeg griner! Dere to som har bæsjet på dere når dere skulle fise.. dere er vel ikke glade i analsex vel? Man kan fort bli slapp i røvi da vet dere;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Hehehe... Men hvorfor åpnet du for å slippe ut "smygeren" dersom du var alene?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Nei, overhodet ikke! Har aldri prøvd det faktisk :-) Som jeg skrev så har jeg akkurat begynt på penicillin og det kan man bli litt løs i magen av vet du :-) hi
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Hahahaha! Skjedde meg for et par uker siden, første og eneste gang det har skjedd faktisk. Stod naken på badet og pusset tenner, skulle slippe en liten fjert, og vips så var det bittelitt bæsj på badegulvet. Hahaha, så ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå