Gå til innhold

Hvordan ligger dere an i forhold til bikinisesongen da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere helt fornøyde og avslappet i forhold til å avdekke deres vinterbleke kropp, eller er dere i full gang med å klargjøre den for strandlivet?

Jeg er relativt avslappet, men skal se om jeg kan bli kvitt det lille ekstra fetttillegget før jeg drar på ferie. Er nesten tilbake i "sommervekta", men vil egentlig ned 1-2 kilo til før jeg er fornøyd.

Må innrømme at jeg nok skal innom en fotpleier også.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal innom fotpleien denne uka.

Ellers er jeg på min trivselsvekt som er +/- 50 kg og likblek.

Håper på noen dager i solen til helgen :)

Magen kunne vært strammere men skal kjøpe meg en rockering. Har hørt det skal gjøre susen ;)

Skrevet

Har kjøpt meg ny bikini, men den blir antagelig brukt lite - har ikke ro i stumpen til å ligge stille - og det er et upraktisk plagg å gjøre så mye annet i......

Brun som bare det i ansikt og på hender, men resten er det så som så med.... Det får komme til farge der det kommer og resten er bleikt!

Skrevet

Blir ikke noe bikini i år heller på meg. har ikke brukt d siden ungdomsskola. har 10 kg for my syns jeg og en del løshud siden jeg var over 100 kg. stoffskifte er i ulage så d tviholder på de 10 ekstra kiloene. men d er noe jeg har begynt å godta litt ettervert.

men bruker singlett og piratbukse da når d er finvær:) men hær er d bare 10 grader ennå så ingen sommer akurat.

Skrevet

Helt avslappet..Tar betakaroten, for skal prøve og holde meg til HØY faktor i år (hudkreft i familien.....) Utenom det,- ikke noe spesielt..Må kjøpe med en ny bikini da..Må nesten ha to, den ene jeg har begynner å bli tynn i stoffet :o)

Men enn så lenge har vi ikke så mye som SMAKT på sommeren her i trøndelag..3 dager med makstemp på over 20 grader er ikke mye..Og iallefall den ene av de var det nesten overskyet......Utenom de dagene har vi hatt 4-5 dager med sol, men makstemp i skyggen har vært på mellom 9 og 12 grader...Kombinert med iskald vind fra nord så har effektive grader ligget under 5!!!!!Så her er det kjølit..Og sola snur snart..Hjelpes.....

Jeg vet jeg kommer til å bli deppa om det ikke blir en super sommer..Lurer på om jeg skal ta for meg alle innkjøp av maling, beis, hageplanter ol i sommer..Også legge på litt på ALLE innkjøp, si det er litt dyrere enn det er, for deretter sett de på min egen, hemmelige sydenkonto som jeg vurderer og oprette :o) Også skal jeg "stikke av" helt plutselig en dag i vinter, og dukke opp solbrun, blid og uthvilt to uker senere...

Sukk, as if......

Skrevet

Hehe, det hørtes da ut som super plan, 2søtesmåh

Skrevet

Litt bakpå, kan du si, har 25 kg ekstra i forbindelse med svangerskapet som jeg ikke har tenkt å skremme omgivelsene med. Satser friskt på neste sommer i stedet! :-)

Skrevet

Jeg ligger svært dårlig an. Føler meg blek og dvask i kroppen, selv om vekta er normal. Så det blir ikke noe særlig med bikini på meg denne sesongen :P

Skrevet

Bikini er bra, men hvor ble det av været? Og, hva skjer med 13 grader i Oslofjorden?

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Magen min er endelig flat, hadde bukplastikk for 1 mnd siden og fjernet all overflødig hud... Blir godt å kunne gå i bikini i år, med flat mage=)

ellers er det nok litt valker og slapphet rundt omkring, men jeg er foreløpig blendet av flat mage :-) får ikke trene før etter seks uker, men det er bare to uker igjen nå så starter jeg=) er superbleik, men satser på sol til helga.

Får ta en runde med barberhøvel og skrubb også tror jeg :-)

Gjest thricane
Skrevet

2 kg igjen, så setter inn spurten nå.

om ikke jeg når målet, så er det ikke verdens undergang. er jo nesten på samme vekta, slapp strekkmerker og blek er jeg uansett. for lang tid i sola gir meg bare eksem og ikke brunfarge. så må nok bare infinne meg i min bleke hud.

Skrevet

Jo nå skal du høre. Vi hadde tidlig ferie/pappaperm i italia. Kom nettopp hjem. Jeg trente massivt før vi dro og klarte å skrape av meg 3 kg og var sånn passe fornøyd. Så kommer svigermor og bruker hele ferien på å proppe meg full av gode saker, så nå er de kg på plass igjen. Må altså starte på nytt. Men det er greit, blir jo ikke akkurat bikinisesong her jeg bor alikevel.. så jeg har sommern på meg kan du si..

Skrevet

Ligger an og ligger an.., jeg pleier ikke gjøre så mye fra eller til i forhold til resten av året. Kommer til å bruke bikini i år også. Har lyst til å bade:)

Skrevet

Ikke i det hele tatt.

Har 15 kg for mye, og er likbleik.

Tenker å hoppe glatt over hele bikinisesongen, så snakkes vi kanskje neste sommer?

Hadde egentlig håpet på en askesky som spolerte alt av sommersol, men ser at den kan jeg bare glemme...

Men så kommer man seg jo ikke så mye på stranden med nyfødt baby uansett, da...

Skrevet

Å jeg gleder meg!

Tror aldri jeg har følt meg så bra som nå.

Magen er flat som bare det og takket være litt trening har jeg

en liten sixpack og vise til. Har fått strammet opp armene tilsvarende.

Jeg er faktisk fornøyd med rompen og lårene mine- som alltid har vært litt småflau over. Greit så kunne den sikkert vært enda fastere og høyere oppe men den disser ikke når jeg går, og det føles godt det.

Og på toppen av det hele har jeg fått meg den fineste bikinien ever, og to nye tatoveringer. Yey.

Ja ja ja, ble mye selvskryt her nå men jeg synes jeg fortjener det,

så flink som jeg har vært.

Så spørs det hva 2 uker i syden gjør av "skade".

Hadde vært kjipt å ødelegge alt helt i begynnelsen av ferien :D

Gjest thricane
Skrevet

så flink du er. hva trener du?

Skrevet

Trener hjemme forann tv'en.

Begynte med Minisrty of sound- Pump it!

Den var super å komme i gang med. Så resultater på magen

kjempe fort.

Nå går det i Divana Fit. Synes det er helt supert.

Så kommer til å fortsette med den serien.

Merker jeg trenger noen nye dvder nå :)

Skrevet

Sommervekt?? Hadde det bare vært så enkelt! Nei, her sitter jeg nok fortsatt med 10 ekstra kilo etter svangerskapet..fødte i januar men er ikke i stand til å trene pga bekkenplager. (gjør øvelser med fysio).

Vurderer sterkt burka for min bleke og blubbete kropp :P

Å fikse tærne og beina er ikke dumt, det var et godt tips!

Er ikke fornøyd eller avslappet, men neste sommer med 10 kg i minus så blir det litt enklere :)

Skrevet

Venter bare på litt varme. Trener hver dag, så har ikke noe vinterfett som skal bort. I tillegg har jeg alltid en gylden brunfarge, så slipper å være den hviteste på stranda:)

Skrevet

Jeg har altfor mye mage! Men den blir ikke borte til årets bikinisesong heller. Egentlig har jeg veldig sjelden bikini, hater å være på strand. Og bruker heller badedrakt så magen ikke ser like stor/ hengete ut.

Skrevet

Urk..ikke i det hele tatt. Var i god steam tidligere i vår, men har kost meg for mye siste måneden med for mye god mat og kaker...hehe

Men nå blir det en uke på sykehusdietten!!!

Skrevet

Bikinisesongen? Neste års mener du? Kjempebra i såfall! Har begynt å tenke på fasongen, tenker så det knaker! Tenker litt nå mens jeg spiser masse middagsrester selv om jeg er mett faktisk! :o)

Skrevet

For noen måneder siden trodde jeg at jeg aldri kom til å ikle meg bikini igjen noen gang..Men nå er jeg slank og smekker;-) Ikke brun,da.. men det blir man vel i bikini:-) Magen er skrukkete som et rumpetroll, da.. Men det har jo vært to store babyer der inne, så det bryr jeg meg ikke om..

Skrevet

hehe...nei bikinisesongen kan komme for meg gitt....!!

her er det 5-6 kg for masse,og alt ligg på magen/låra.....!!!!!

så den blir nok liggande lengst inne i skapet....!!!!

Skrevet

Ligger nok langt etter siden det bare er 12 dager siden jeg fødte :P

En dvask mage og ellers endel kilo for mye her og der enda. Satser på at det forsvinner i løpet av sommeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...