Gå til innhold

ang. dagsoving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tassen min våkner etter dagduppen sin (12 mndr) pleier han ofte å ligge og småpludre for seg selv i sengen før han signaliserer tydeligere at han vil jeg skal hente han. Ville dere hentet han med en gang han våknet eller når han signaliserte at han ville opp? Han kan ligge sånn og smådorme føler jeg, og synes han kan hvile seg slik om han vil, mens mannen min strener opp med en gang han hører en lyd fra han. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ligger og koser seg så hadde jeg ikke hatt problemer med å la han ligge. Det er jo godt å få litt ro med det samme man våkner. Hadde han ikke villet ligge der hadde han nok gitt kraftigere beskjed :-)

Det er et relativ ukjent fenomen her i huset. Gutten min setter i et vræl så fort han våkner, hvertfall om han ligger i senga. Han er ikke begeistret for å sove, og tilbringer ikke mer tid i senga enn nødvendig.

På dagtid sover han ute i vogna og da våkner han noe mer rolig. Ligger og ser seg rundt og hører på alle lydene noen minutter, før han vil opp å se hva som skjer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...