Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Nydelig jente men synes navnet var litt sært. Jeg trodde Storm var et guttenavn jeg? Har jeg tatt helt feil,eller? http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article582894.ece
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 jeg trodde også det, men kan tydeligvis brukes av begge kjønn
Gjest ->>- Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Det har jo tydeligvis blitt godkjent, men det er tre eller færre jenter som heter det og ca 500 gutter - så at det er et guttenavn i de flestes verden er det jo ikke tvil om. Ariel er forresten tvekjønnet også, så de har jo virkelig sikret seg. =)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Det er mange som har navn som man kan bli usikker på. Kjenner en gutt som heter Emmi. Han ser ut som ei jente for moren syntes han har så fine krøller og har aldri klippet han og han er 2 år. Han går i dongribukser og rød og blå hettegenser eller andre plagg som kan gå til begge kjønn. Alle spør hva ho heter og moren sier "Emmi". Så svarer de å så søt HO er. MEN det er en gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå