Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hvor mange kaker må jeg regne med til 70 personer?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 KOmmer an på om de skal serveres rett etter middag, eller noen timer etter... rett etter middag, regner jeg at en rund kake er nok til 12 personer (desertkake) Men om vi ska hå dåp el. konf, som det er et eget "kakemåltid". Ville jeg beregnet mere kake. Ca 8-10 kaker ville jeg beregnet!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg elsker store kakebord med masse å velge i for enhver smak. Så til 70 stykker ville jeg nok hatt minst 10 kaker pluss is(kake), kransekake, fruktfat med f.eks melon, druer osv og flere boller med småsjokolader.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hei.. Vi var 29 stk til konfirmasjon i helga og med koldtbord først gikk det jammen mye kaker etterpå... Vi hadde 11 kaker og faktisk ikke mye igjen av noe slag enda mange av kakene var store..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 11 kaker til 29 personer, og mesteparten ble spist? For noen storetere! Etter min vurdering ville 5-6 kaker vært mer enn nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå