Gå til innhold

Kjente liv!


Tander

Anbefalte innlegg

Vet dere i går kveld la jeg meg i senga og plutselig kjente jeg sånn fiskehale/leamus bevegelse i magen. Og jeg har kjent det 2 ganger før så jeg vet hvordan det kjennes. Guri så morro. Hadde aldri trodde jeg skulle kjenne det så tidlig...er i uke 14 nå!

 

Gled dere for det er så kos å kjenne. Nå ser jeg frem til mer og mer bevegelser fremover. ordinære UL for meg er 15 juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro at du hadde laget et innlegg om dette, for skulle akkurat til å lage et selv! :)

 

I dag morges da jeg lå på magen før jeg stod opp kjente jeg også liv! :) Det var som en slags kravling på innsiden av magen, eller kullsyrebobling (er den eneste måten jeg har klart å beskrive det på i dag). Var veldig usikker på om dette kunne være det jeg trodde det var, men ettersom jeg har pratet med flere rundt meg er de ganske sikre på at det er liv jeg (vi) har kjent!

 

En utrolig spennende tid vi har foran oss nå! :) Og nå gleder jeg meg masse til å kjenne mer liv og til å se den lille på ordinær UL 14. juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner også å lure på om det ikke er liv jeg kjenner, men er litt usikker. Er 3.gangs og synes virkelig jeg kjenner de vanlige svake boblene inni der. Det er ikke ofte, og som regel bare til kvelds når jeg ligger heeeelt i ro. Men jeg er bare 12 uker............. skeptisk.... Kan det være flere der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy å høre at det er flere =) Jeg kjenner den lille mer og mer . Er nå 15 uker. Akkurat som at det sitter en å dunker meg der inne ! Deilig følelse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...