Gå til innhold

Jeg har aldri vært tent på mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri.

Ble sammen med ham fordi jeg likte personligheten hans og syns det var hyggelig å være sammen med ham.

Jeg var aldri forelsket.

men etter en stund, så elsket jeg ham. - Sånn som man elker en veldig god venn.

Vi fikk barn sammen fordi jeg visste han ville bli verdens beste far for mine unger, fordi vi hadde det bra sammen.

Han er tryggheten. Men stor T. Jeg elsker ham, ja, men ikke sånn jeg ser for meg at andre elsker sine menn.

Jeg har vært innstilt på at det alltid skulle være oss to.

Vi har vært sammen i 10 år nå.

Nå lengter jeg. Etter å oppleve det som andre får oppleve. Å være forelsket den man er sammen med. Tenne på vedkommede. Ha sex med noen man har lyst på.

Jeg har aldri hatt sex med noen jeg har lyst på. Jeg har aldri vært sammen med noen jeg har vært forelsket i.

Vi ble sammen da jeg var 17...

Vi har to barn. Han er en fantastisk pappa, en fantastisk venn, og jeg elesker ham. Men...jeg lengter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære deg, så tragisk!! Dette kan jeg ikke forstå....

Skrevet

Forelskelsen går over etter en stund for de aller fleste. Viktig å ikke ødelegge et langvarig forhold fordi om man blir seksuelt tiltrukket av mer el. mindre tilfeldige personer. Gresset er sjelden grønnere på den andre siden, selv om det kan se ut sånn i øyeblikket.

Skrevet

13:32 - det er sånn jeg tenker også. Vi har det jo bra sammen. selv om jeg ikke tenner på ham, eller aldri har følt noen forelskelse. Så har jeg ting sammen med ham som er verdifulle.

Jeg kommer ikke til å gå fra ham, fordi det ville være utrolig egoistisk. Vi har det jo fint sammen, dermed har barna det også fint. Å gå ville være en onde både for barna og ham. Jeg er jo ikke ulykkelig.

Det bare stikker litt i meg. Å vite at jeg skal leve hele livet uten å noengang få kjenne på disse følelsene. Jeg har opplevd å være forelsket. Stormende. Men, jeg har ikke levd det ut.

Hos "dere andre" dere som kanskje hadde denne stormende forelskelsen i begynnelsen, men som har sloknet litt- og gått over til noe annet. Dere har i det minste minnene.

hi

Skrevet

Vet du... Mannen min har det sånn som du beskriver. Han har ikke vært forelsket i meg, og tenner ikke på meg. MEN, han sier han elsker meg og ikke kunne tenkt seg noen andre. Jeg synes likevel det er sårt at han ikke har hatt så sterke følelser for meg som jeg har hatt for han. Jeg visste jo egentlig ikke dette da vi ble sammen. Jeg trodde bare han var en mer behersket type enn jeg er, og det er han jo også. Men, han sier at han aldri har følt så sterkt for noen som for meg, og at han ikke har vært "forelsket" i noen andre heller, så han er vel bare slik?! Jeg føler meg veldig trygg på han og vi har det godt. Jeg stoler på han, og ville blitt svært overrasket hvis han f.eks var utro, men innerst inne er jeg litt redd for hva som kommer til å skje hvis han forelsker seg skikkelig i noen. Hva da? Siden han ikke har opplevd det før, så er vel sjansen tilstede for at han vil slippe alt han har i hendene. Han er heller ikke spesielt opptatt av sex. Jeg har lyst, og han "orker ikke". Han sier at han også alltid har vært slik, og at den har har tent mest på i sitt liv er meg, men jeg merker jo at det ikke er helt 100 for å si det mildt. Hva skjer hvis han møter en jente han virkelig tenner på?

Det er interessant å lese innlegget ditt, og jeg forstår jo hva du mener, men hvor er mannen din i dette? Er han/har han vært forelsket i deg? TEnner han på deg? Hvordan fungerer sexlivet deres? Kysser og koser dere, eller er dere mer kameratslige? Klager han over dette? osv...

Skrevet

Ikke sikkert du hadde tatt helt av uansett.

Kjenner mange som har mindre sommerfugler i magen med sin livs store kjærlighet enn hva jeg har før jeg skal på kino.

Så kanskje det er slik du er.

For all del ikke ødelegg noe for en forbipasserende slask som flørter med deg.

Sett Wody Allen sin film med Scarlet Johansen i Barcelona?

Skrevet

Mannen min var stormende forelsket. Og han tenner på meg.

Jeg har aldri aldri fortalt mannen min hvordan jeg egentlig føler. Hvorfor skulle jeg det? Det ville bare såre ham. Jeg har gjort motsatt. I dårlig samvittighet over at jeg ikke føler sånn som jeg burde føle, så har jag alltid "faket" at jeg er tiltrukket av ham. "faket" at jeg har lyst på ham. "faket" at jeg syns sex med ham er deilig.

Han vet ikke hvordan jeg egentlig føler, og det skal han heller aldri få vite.

Vi koser og kysser. Men har lite sex. Han har lav libido. Alltid hatt det.Jeg har alltid vært drivkraften. Tatt initiativ for å kompansere. De siste årene har jeg sluttet å gidde. Han er ikke interessert i å ha mye sex. Jeg er forsåvidt det, men ikke med ham, syns det er best å "styre seg selv" så da gjør jeg det.

Skrevet

Er filmen bra? Har sett litt på youtube nå, og fikk lyst til å se den : ) Har kun sett èn Wody Allen-film før.

Hilsen en ny anonym...

Skrevet

Har det slik jeg også HI. Men, jeg har opplevd den stormende forelskelsen og fått utløp for det i tidligere forhold. Vi har det trygt og godt på tiende året som gift og jeg ville ikke byttet han med noen andre. Litt rart, men etter jeg giftet meg, så har ingen andre menn vært interessang for meg, ingen jeg har tent på eller vært småforelsket i, eller en gang fantasert om i senga, er kun min mann for meg, vi har det veldig godt sammen og barna er lykkelige og trygge :) Og jeg har så klart ikke fortalt dette til mannen, det ville bare ha såret og kanskje skapt splid.

Det er klart jeg kan savne forelskelsen og tenningen, tenker på det i ny og ne, men pokker, alle har sitt å slite med, ingen parforhold er perfekte :)

Skrevet

Oj, såpass. Jaja, hva så. Mange mister uansett sexlysten etterhvert.

Jeg og mannen hadde et hett, dampende og lidenskapelig forhold i starten. Vi var som kaniner. nå har jeg faktisk aldri lyst på sex. Slik var det i mitt forrige forhold også. Når spenningen er borte, så forsvinner lysten. Ikke er jeg motivert til å gjøre noe for å få det spennende heller.

Skrevet

Ok film. Handler litt om at det ikke alltid man skal stole mer på fornuft enn følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...