Gå til innhold

Etter ordinær ultralyd.!


nurknr3<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott! Gratulerer:-) Jeg var også på ordinær ultralyd i dag, og venter en jente til. Det er jo så deilig å få bekreftet at alt står bra til med den lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :-) Jeg hadde ordinær ultralyd forrige torsdag, men siden jeg har hver 2 uke tenkte jeg ikke over at det var den ordinære..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Og så du som hadde guttefølelsen? Overrasket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere:) Jeg har termin 11.11 og skal først på ultralyd i uke 20 på Rikshospitalet, laaang ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe vakkert i vente : har du ultralyd i din uke 20 ? algså mellom 21 og 25 ?

jeg har termin 11 jeg og, og jeg har UL den 15 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL i morgen. Er i uke 19. Er sååååååååå spent!. Klarer nesten ikke vente. Har en jente fra før. mannen har selvfølgelig veldig lyst på gutt. Jeg har lyst på begge deler! Har vært på UL før så vet at alt er som det skal være. Gleder meg til å få termin og kjønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på mandag, men fikk desverre ikke vite kjønnet siden maskinen var gammel og bildene ble dårlige *skuffet*. Men skal tilbake om 2 uker, da er jeg 20 uker på vei. Håper på bedre bilde og at alt er bra med den lille. Jeg har egentlig veldig gutte følelse, men blir selvsagt like glad hvis det er jente også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig og gratulerer :) Vi fikk svar fra Ullevål i går, tok " kun" 3 og 1/2 uke å få svar på fostervannsprøven. Vår første baby har normale verdier og blir pike:) Det er så godt å kunne pustet lettet ut, så i går var det mange gledestårer gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma2006, med spire i magen.

Helt riktig, har ultralyd 23.6. Fikk heldigvis svar på forstervannsprøven i går :) så en del av overraskelsesmomentene er nå fjernet. De korrigerer vel terminen, og det skal bli herlig å få se litt av tulla:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det bare jenter så langt da? Jeg ble flyttet fra oktoberklubben til hit med ny termin 3.11. Vi venter også ei lita jente som virket temmelig hyperaktiv på UL denne uka, så hun trives visst inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir det jenteboom for oss novemberdamer da? :) har også vært på ul og fått konstantert at det blir en liten jente :) har to gutter fra før, så dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på ul sist mandag og har fortsatt termin 3 nov... jm ville si en dag før men vi rotet ikke med terminen siden dette er en ivf baby...:)

 

som magefølelsen min har sagt hele tiden får vi en liten guttebaby:)))

har en blivende storebror på 12 fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får en liten gutt og bryter dermed opp jente-boomen litt! har hatt en sterk følelse av at det var en gutt inni der, så ikke veldig overrasket! men gøy å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en jenta :) Burde egentligen flytte till Oktoberklubben for vi fick termin 28. okt men jeg tror att det blir født i november så jeg blir kvar her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bli hos oss :-) Jeg skal på ultralyd i morgen, kjempespent!! Jeg veksler mellom å tro at det er jente eller gutt, så nå aner jeg ikke hva jeg tror lenger.. hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...