Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 ... Jeg holder på å skrive en oppgave som skal leveres i morgen. Også er det en sak/et fenomen jeg ønsker å nevne i oppgaven. Men så finner jeg ikke noen annen kilde på dette enn wikipedia. Vet jo at det er fyfy og bruke wikipedia som kilde. MEN vil gjerne vite om det allikevel er noen som har brukt wikipedia som kilde og fått oppgaven godkjent? Det er snakk om en liten del av oppgaven altså. Jeg har også brukt andre kilder i den.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 I wikipedia henvises det jo alltid til andre kilder, så sjekk ut og bruk disse kildene. Det er langt bedre. Wikipedia skifter innhold fra time til time.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 du stryker ikke hvis du viser til wikipedia så lenge du også bruker de delene av pensum som skal brukes. Men det teller ikke særlig positivt, så de kommer ikke til å vektlegge det du evt refererer til fra wikipedia. ergo så er det ikke noe poeng og bruke tid på noe hvis du ikke har annnen kilde en wikipdeia. men som den andre sa skjekk ut wikipedia sine kilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå