Gå til innhold

Dere med menn fra utlandet ...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan traff dere mannen? Evt Flyttet han til Norge, eller flyttet dere til ham? Hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi møttes når jeg bodde i landet han er fra.. bodde sammen der i to år, før vi bestemte oss for å flytte til Norge - mye på grunn av permisjonsrettigheter her osv.

Men vi kommer nok til å flytte tilbake til hans hjemland før skolestart

Skrevet

Han bodde alt i Norge, så jeg kan vel ikke uttale meg da ;) men vi møttes på nett, hehe

Skrevet

vi bodde i utlandet der mannen min kommer fra. vi traff hverandre "ute på byen" som så mange gjør. så når vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss og få barn og hele pakka bestemte vi oss for og flytte til norge. dette fordi permisjonsrettigheter, helsetilbud, skoletilbud til barna osv er en million ganger bedre enn der mannen min kommer fra. men siden han ikke kommer fra et eu/eøs land så måtte jeg først flytte tilbake til norge og finne meg en jobb for å tjene nok penge til at vi kunne søke om at han kunne komme hit. det tok ca litt over et år. fra jeg flytta fra han til han kunne komme etter.

Skrevet

Jeg traff min mann i USA mens jeg gikk på college. Vi flyttet til Norge sammen for to år siden, og venter vårt første barn sammen nå :-)

Han lengter mye hjem da.... Vanskelig for han å få venner selvom vi bor i Oslo. Ikke alltids like lett når man er voksen :-(

Skrevet

sånn er det med min mann og. savner venne rog familie fra hjemme (han har ingen her!). det tar tid og få venner. ja han snakker med folk fra jobb og går ut en gang i blant med dem. men det tar jo år og bygge opp de samme vennskapene som de han har flytta fra.

jeg føler meg både slem og takknemlig på en gang når jeg tenker på alt han har ofra for at vi skal være sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...