FrkVips Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 I dag er jeg 10 dager på overtid. Var på overtidskontroll på sykehuset i går og i morgen tidlig legges jeg inn for igangsetting. Var ganske moden i går med 3 cm åpning, men har så mye vondt nå og er så sliten, at den hyggelige legen jeg traff heldigvis syntes vi skulle sette igang og ikke vente til 14 dager over. Takk og lov !! Håper jeg får sove i natt. Er så spent på hva som skal skje i morgen. Noen som har erfaring med å bli satt igang i tilsvarende situasjon?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Så utrolig spennende!! Deilig for deg å få det overstått snart, tenker jeg! Har ingen erfaringer ang. igangsetting å dele, men vil si LYKKE TIL!! Kan jo hende det starter av seg selv, siden du hadde 3 cm allerede. Klem
FrkVips Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk. Ja, det skal bli godt å komme igang. Gleder meg sånn til å komme meg igjennom fødelsen. Gruer og gleder meg om hverandre...
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Med førstmann ble jeg satt igang 11 dager over termin. Da hadde jeg holdt på med med vonde maserier i 2 dager og hadde 1 cm åpning. De satte en modningspille i skjeden og da begynte det raskt med sterkere rier og da var det liksom ordentlig i gang. Holdt på i ca 20 timer før jenta var ute men detvar verdt det Masse lykke til i morgen, går nok kjempefint Prøv å få sove og hvilt så mye som mulig før i morgen for da trenger du kreftene dine. Kan anbefale å ha med en cola og en sjokolade som du kan ta underveis.
mormia Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Husk å kvile deg mye nå i dag! Du fortjener å møte fødselen din med litt ro, fred og overskudd. La mannen ta seg av det som er av greier før og slapp helt av. Nyt dagen! Husk å innstruere han på å hente vann til deg underveis. Fokusere på å puste så ordner kroppen resten inntil du skal presse og jobbe selv. :-) Så deilig å endelig snart være ferdig. Masse masse lykke til!!!
FrkVips Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk Mamman til prinsesse Malin og mormina. Idag tar jeg det helt med ro. Har sovet masse og håper å være så klar som jeg kan være for det som skal skje i morgen. Takk for gode tips! og lykke til videre begge to :-)
Tiger mamman Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har ingen erfaring av i gangsetting, men jeg vil ønske deg lykke til i morgen! : )
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Masse lykke til Nå har du sikkert født også! Håper alt har gått bra og at du endelig har babyen din i armene dine nå Hurra Gratulerer så masse! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå