mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 hvor lang tid bruker det å ta før babyen kommer da? vannet til søstera mi gikk i natt rundt 3-halv4 tia, sånn rundt halv 9 i dag hadde ho fortsatt ikke fått rier. noen som har erfaring med hvor lang tid det kan ta før riene begynner?
MammaMia=) Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Har ei venninne som fikk beskjed av sykehuset om at hun skulle komme inn i løpet av kvelden den dagen vannet hennes gikk for sjekk osv. Var ikke sikkert at riene kom til å starte da. Det er veldig individuellt. Noen må få drypp etter noen dager hvis ikke riene har startet. Men mener å ha hørt at man som regel ikke går lengre enn 3 dager før det evt blir gjordt noe på sykehus så babyen blir født når vannet har gått. Er ikke helt sikker da jeg selv ikke har opplevd dette. Hos meg så måtte de ta vannet.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 søstera mi reiset på sykehuset i natt så ho er der. bare jeg som er nysgjerrig på når jeg kan vete at det skjer noe. vil ikke mase på ho heller for å finne ut hva de sier på føden for vet ho sender melding når det skjer noe mer.
MammaMia=) Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Skjønner.. Ettersom du ikke har hørt noe ennå og klokka har passert 11, så får vi krysse fingrene for at hun er opptatt av å føde så hu ikke sier ifra=) Og håpe på at det ikke er lenge til du får en mms med bilde av et lite nyfødt nurk..
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2010 hadde vært noe det om ho alt var godt i gang. hehe. gleder meg og er litt utålmodig, stas å bli tante igjen. så tror nok det blir en lang dag/kveld osv for meg. hehe. og siden jeg er sykmeldt får jeg ikke timene til å gå med å jobbe heller. hehe. men får prøve å rydde litt her og/eller elgge meg nedpå litt, for sitter jeg stort lenger nå så tar ryggen drepen på meg her.
maria isabell Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 vannet gikk litt sist gang hjemme,det var litt vann igjen og etter alt vannet hadde gått kom ungen på 2 pressrier.. det kan gå sinnsykt fort...er så redd alt vannet skal gå hjemme denne gangen,da kommer ungen hjemme;(
*smula* Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Fra vannet mitt gikk til ungen ble født gikk det 2 døgn og 4 timer. Så det er bare å være tålmodig
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 skjønner at en må være tålmodig. hehe. vannet gikk i 3 tia natt til tirsdag. i dag på formiddagen fikk ho modings gele. men fortsatt ingen baby. ikke er riene harde nok heller. så nå skal ho prøve å sove, og skjer det ikke noe i natt blir det drypp i morra, er en tålmodioghetsprøve for oss som venter spente, men stakkar jente som har hatt vondt så lenge nå uten at det skjer noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå