Gå til innhold

Slankegjengen uke 23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Er det mange som bruker 30 days (???) nå?

Jeg går fremdeles på noka dietten. Var på vekta idag og den viste 95,8. Det betyr at jeg har gått ned 4,4 kg på 3 uker. Det er jeg fornøyd med. Tenker at jeg håper å gå ned 15-20 kg til jul, og det er 28 uker til. (Ikke det at jeg har begynt å telle ned til jul hehe, men regnet det ut nå)

Jeg har ikke trent noenting faktisk den uka som gikk. Har hatt nok med meg selv og barna. Det har som noen fikk med seg vært på kanten til det jeg takler nå når de streiker i bhg.

Lykke til denne uka!! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "bruker" ingenting.

Den siste uken har jeg faktisk vært vært veldig flink.

Spiste ikke sjokolade i helga fordi jeg ikke hadde lyst på. Har vel egentlig ikke spist noe godteri hele uka.

Har ikke vært så veldig flink å trimme denne uka, gått et par turer mens jeg har vært på jobb bare.

Bortsett fra i dag.

I dag har jeg først syklet en tur på ca 4 km.

gått ca 1,5-2 km.

Så har jeg syklet en tur på ca 6 km og svømt 800m.

Lykke til du og moota!

Skrevet

Jeg føler også at jeg er ganske flink med maten, men middagen kan bli litt "feit" og noen ganger litt mer enn jeg burde. Det er ikke alltid like lett når jeg skal spise vanlig middag med barna. Men jeg klager ikke på vektnedgangen enn så lenge.

Og jeg håper jeg får trene litt neste uke når barna skal i bhg som normalt og jeg kan få hente meg inn igjen.

Skrevet

Tenkte slanketråden var verd å stikke innom for - det hjelper på motivasjonen om eg "må" rapportere til nokon :o)

Eg trener fortsett med 30 day shred, er no ferdig med level 2 (men tenker å holde meg her eit par dagar til slik at eg får trent level 3 for første gong på søndag når mannen er heime om morgonen. Det er greitt å sleppe å ha ungane klatrande på seg når ein skal prøve ut eit nytt program første gong). Fantastisk å kjenne at eg blir i bedre form!

Denne veka viste vekta 103,8, altså har eg gått ned 0,6 kg sidan forrige onsdag, 2,5 kg sidan eg begynte å trene på level 1, og totalt 6 kg sidan nyttår (med lang stopp tvers gjennom heile februar, mars og april). Eg ser den tosifra lyse der framme om nokre veker!

(Og når eg først er her inne og liksom ikkje skal vere aktiv så eg kan ikkje lage ein ny tråd; viss dåke har lyst: http://www.lano.no/sortert/siste#/bidrag/eir-hordaland ).

Eg rapporterer nok til slankegjengen neste veke og (i alle fall om det framleis går rette vegen)...

Godt å sjå at dåke andre heng med framleis og :o)

Skrevet

Godt å se at du fortsatt henger med her inne =D

Lykke til med nytt nivå på søndag =)

Jeg har stemt på Eir =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...