Gå til innhold

Roper på Katta76... !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg glemte helt å si det, men det ER trådløst nettverk på SSA. Og gratis også:) Så pakk med pc-en og kos deg:)

I tillegg er det tv på rommene nå, iallefall var det på mitt. Og nyoppussede bad. Så oppholdet kan bli riktig så behagelig!

Beklager at jeg er så treig til å opplyse, har tenkt på det mange ganger -kan jeg skylde på ammetåka?

Klem, Rugemaskinen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

Hei igjen vennen! Tusen takk for at du husket meg. Er ei anna her inne som svarte meg for en stund siden at vi kan pakke med oss pc. Tv og, for en luksus hehe. Tenkte på fam.rom, hadde dere det? Går det greit med barnet og deg? Stooor klem.

Skrevet

Vi hadde ikke familierom, hadde jo to små storesøsken hjemme så pappa måtte være hjemme sammen med de. Men det var så lite folk på barsel da jeg var der, så jeg fikk et tomannsrom alene, det var jo deilig da:)

Vi har det veldig fint! Lillegutt er utrolig rolig og tålmodig. Han sover 22 timer i døgnet, og ellers er det bare spising.

Jeg var i toppform igjen like etter fødselen, var verken stiv eller øm eller sår -så jeg var heldig! Nå bare nyter jeg rolige dager med mine tre små skatter -det er jo fantastisk:)

Lykke til til deg, det nærmer seg jo nå!

klem.

Skrevet

ÅÅÅ så deilig da! Håper jeg og kommer i god form. Tror ikke jeg får sovebarn (de 2 andre var våkne nesten hele døgnet) og denne viltre karen her holder det gående fra morgen til kveld hehe. Liker meg dårlig på sykehus så ønsker fam.rom sammen m mannen min. De tre tenåringene vi har hjemme klarer seg selv med litt tilsyn (min datter på 13 må nok sove borte) Er ca 5,5 uker igjen. Er veldig lei nå siden jeg har gått gravid i over ett år tilsammen nå (ma uke 14 ifjor) så håper han kommer 2-3 uker før. Gjerne siste dag i juni så jeg slipper stormen der i juli + alle vikarer osv. Er kjempeglad på dine vegne at alt går så fint. Kos deg masse med skattene dine. Stooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...