Gå til innhold

Hva skal dere bade med i sommer da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler IKKE for å sprade rundt i bikini.. Syns ikke magen min er fin, og jeg vil helst dekke innsiden av lårene for der finnes det ikke mellomrom lenger, så de gnikker mot hverandre, og det er døds ubehagelig! :-/

Eventuelt noen tips til hva jeg kan bruke? Og hvor jeg kan få tak i det?

Bor i Bergen forresten! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ser nedover strekkmerkene, fettet og vannet og tenker at burkini kanskje ikke er en dum ide;P Men det blir vel bikini i år som i fjor. Handling er kjedelig og hvem bryr seg vel om at det ser ut som jeg er naken når bikinien dekkes av valkene. Var det noen som sa yummy mummy? ;-D

Skrevet

Ikke badetøy offentlig her fremover! Jeg kommer ikke til å bade noe utendørs, har på sommerjole med tynne stropper, og vasser bare. Hjemme hos meg selv, hvor ingen andre enn familien ser meg, blir det bikini :-)

Skrevet

Bikinien passer faktisk.

Men har fryktelig fæle lår, så vil helst gå med skjørt til. Finnes vel badeskjørt jeg kan ha utenpå kanskje?

Har ligget litt på stranden allerede, da har jeg har shorts eller skjørt på. Er for kaldt i vannet til å bade allikevel.

Skrevet

Blir ikke noe bading på meg regner jeg med...skal ha planlagt KS om 15 dager, og må da holde meg unna bading iallefall 6 uker sa jordmor..så kansje en liten dukkert i august da?:)

Med shorts eller kort skjørt vel og merke,hihi:)

Skrevet

Har termin 22 juni og har fått strekkmerker på magen,.. Har nok ingen planer om å kle av meg på magen i det hele tatt. Blir nok vassing med sommerkjole på :)

Skrevet

Her er det bikini gitt! Hva andre synes om min kropp gir jeg lang marsj i for å si det mildt:) Jeg vil ha farge på hele kroppen, hehe. Føler meg bedre når jeg er litt brun og halvfeit enn bleik og halvfeit.

Man gjør som man føler for vel?! :)

Skrevet

Så negative dere er til kroppene dere, jenter!

Er dere klar over at de aller, aller fleste syns en gravid kropp er noe av det flotteste de ser? :) Merker dere ikke det på mannfolkene rundt dere? :P hehe...

Nei vis frem den flotte magen dere har, og drit i strekkmerker og lår! Vi bærer fremtidens barn så vær stolte av det! Er ikke hver dag man får gå rundt gravid :) For min egen del blir det nok bikini, og skinnet har vel aldri vært strammere enn nå :P Normalt føler jeg meg lite vel i bikini med noen ekstra kg på kroppen (80 kg, 173 høy) men nå skal babymagen vises og soles :) Kommer nok uansett til å ligge som en strandet hval i strandkaten pga varmen..............

Skrevet

Blir neppe noe strandliv før jeg popper, er så mye annet som skjer, og det er ingen fine strender i umiddelbar nærhet.

Men jeg hadde gått for bikini.

Magen har jeg ingen problemer med å vise frem (og har en mann som bygger opp selvbildet mitt som gravid noe voldsomt, hehe) :-)

Ang nedentil: Der finnes jo saronger/sjal du kan knyte rundt livet. Små skjørt.

Jeg bruker som regel små badeshorts/hipstershorts i badestoff fremfor små bikinitruser. Føler meg mer vel i det :-)

Skrevet

Ja shorts er bra badegreie! og en bikini med singlet over eller noe. Mange muligheter for den som ikke er kresen. Men blir nok lite bading på meg likevell. Men det er nå fordi eg liker best den varmere temperatur enn 18 grader og vind fra nord. Brrrrr. Også tenker eg at det kommer til å gi sterke kynnere at eg helst vil holde meg på land. Men 2 åringen presser vel mor uti tenker eg. :-)

Skrevet

her blir det bikini :) er stolt over struttemagen selv om jeg føler meg litt stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...