Gå til innhold

Hvordan lage en fotnote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med masteroppgaven, og klarer ikke å huske hvordan jeg lager fotnoter...... Det var en stund siden sist.... Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen akademikere her? :)

Skrevet

Hvordan i all verden har du greid å komme deg så langt som til masteroppgaven uten å ha lært å sette inn fotnoter?

Skrevet

Tusen takk for hjelp! HI

Skrevet

tihi :-) det lurer jeg på og!

Skrevet

Jeg har hatt en pause på flere år fra studiene, og fullfører masteroppgaven nå. Så jeg hadde rettog slett glemt hvordan jeg gjorde det. Var det så fryktelig merkelig, da? Og ja, jeg ser på meg selv som en akademiker til tross for at jeg ikke husket dette, jeg var senest i går i samtale med veidleder om å søke om å fortsette med doktoravhandling. :) Mvh. HI

Skrevet

Synes faktisk det er litt merkelig jeg da. Er vel 10 år siden jeg hadde behov for fotnoter sist, men har da ikke noe problem med å få satt inn en i et dokument nå likevel. Vil tro at de aller fleste vil greie det ganske kjapt på egen hånd uten å ha gjort det før også.

Skrevet

jaja :-) og så er det lett og bli litt stressa rett før innlevering - og det hjelper hvertfal ikke på hukommelsne.

Lykke til med mastern :-)

Skrevet

For å si det sånn- heldigvis er jeg bedre i faget mitt enn jeg er på data.......... Så da tok jeg den enkle løsningen, nemlig å stille spørsmål her inne. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...