Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg sitter med masteroppgaven, og klarer ikke å huske hvordan jeg lager fotnoter...... Det var en stund siden sist.... Noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Siden du er akademiker, skulle man tro du kunne bruke google :-) http://www.korrekturavdelingen.no/Word-tips/K4WordSetteInnFotnoter.htm
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hvordan i all verden har du greid å komme deg så langt som til masteroppgaven uten å ha lært å sette inn fotnoter?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har hatt en pause på flere år fra studiene, og fullfører masteroppgaven nå. Så jeg hadde rettog slett glemt hvordan jeg gjorde det. Var det så fryktelig merkelig, da? Og ja, jeg ser på meg selv som en akademiker til tross for at jeg ikke husket dette, jeg var senest i går i samtale med veidleder om å søke om å fortsette med doktoravhandling. Mvh. HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Synes faktisk det er litt merkelig jeg da. Er vel 10 år siden jeg hadde behov for fotnoter sist, men har da ikke noe problem med å få satt inn en i et dokument nå likevel. Vil tro at de aller fleste vil greie det ganske kjapt på egen hånd uten å ha gjort det før også.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 jaja :-) og så er det lett og bli litt stressa rett før innlevering - og det hjelper hvertfal ikke på hukommelsne. Lykke til med mastern :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 For å si det sånn- heldigvis er jeg bedre i faget mitt enn jeg er på data.......... Så da tok jeg den enkle løsningen, nemlig å stille spørsmål her inne. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå