Gå til innhold

Dårlig gjort av NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg flydd og ventet på svar på en søknad og ikke fått den til tross for at det har gått langt over datoen hvor jeg var lovet svar. Så da setter jeg meg ned og sender en e-post som jeg nok ikke burde ha sendt uten å ha lest gjennom den to ganger og sovet på det. Litt sur og overilt kanskje.

Så nå ringer det en sånn skikkelig søt og grei dame som beklaget og sa at vedtak var fattet og hun ikke visste hvorfor jeg ikke hadde fått det i posten men hun skulle sende det på nytt. Nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet da. Prøvde å beklage tonen i mailen, men så beklaget hun bare tilbake at jeg ikke hadde fått brevet. Bah, jeg er teitere enn nav...De burde jo ikke ringe og være vennlige og hjelpsomme med en gang etter det.. Noe man burde tenke på før man sender masemeldinger som ikke er så hyggelige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Dårlig gjort av NAV å beklage at de har rotet med papirene? At de tar din henvendelse seriøst?

Skrevet

Nei, altså overskriften bør vel leses med litt ironi... "dårlig gjort å gi meg dårlig samvittighet..:" Jeg skjønner jo at det er jeg som er dusten her da..:)

HI

Skrevet

Da har du lært noe til neste gang...

Vidre så la du deg jo langflat, dessuten så er nav vane med å få stygge mailer, brev og drapstrussler så din mail var bare enda en i haugen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...