Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Med det mener jeg om dere har en dere møter av og til for å få tilfreddstilt dere seksuelt, få litt nærhet og sånn? Jeg har hatt et sånt "forhold" i noen måneder nå men syns allerede det begynner å bli litt stusslig... Samtidig så ønsker jeg ikke en kjæreste heller, så vet vel egentlig ikke hva jeg vil. Jeg og denne mannen har det sånn at han kommer hjem til meg ca en gang i uka om natten, og drar sin vei når vi er ferdig. Det er heller ingen kontakt ellers, ingen meldinger eller tlf samtaler. Jeg har prøvd å sende mld noen ganger og sagt "hei, hvordan har du det" osv men jeg har skjønt at han ikke er spesielt interessert i å holde kontakten utenom møtene våre. Jeg mener at det må da gå an å være venner også, vi er jo enige om at forholdet ikke skal bli mer enn tilfeldig sex, så han har ikke noe å "frykte" der. Savner å ha litt kontakt med en mann i løpet av uka, sende noen søte mld osv, kanskje møtes og gå på kino osv. Høres vel egentlig ut som om jeg ønsker en kjæreste, men gjør ikke det altså.. he he... Noen som har erfaringer? Er det urealistisk å forvente et kjæresteliknende forhold uten forpliktelser?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har prøvd å ha den typen uforpliktende forhold to ganger. Begge ganger har det endt med at han har blitt mer og mer innpåsiten, begynt å tilbringe mer og mer tid sammen, kjøpe blomster og lage middag og til slutt gjøre "fremstøtet" og ta initiativ til et forhold. Jeg har blitt stående igjen som "den store stygge ulven" som har lurt ham til å få følelser for meg, og så dumpet ham... Synes din versjon hørtes greiere ut jeg, vær heller venner og send koselige meldinger til andre, og få tilfredsstillt deg seksuelt uten at det settes noen krav:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Hmmm..ja du har sikkert rett i at det er like greit:-) Litt av grunnen til at jeg grubler på dette er kanskje at venninna mi akkurat har fått seg ny kjæreste, så jeg er kanskje litt misunnelig på den spenningen hun opplever nå med tlfsamtaler, meldinger, koselige kvelder ute sammen osv. Men det er jo egentlig ikke det jeg er ute etter uansett :-) HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en jeg ringer i ny og ne, og han ringer meg av og til, så møtes vi. Helt uforpliktende og ikke noe kontakt utenom. Passer meg utmerket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå