Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er det rart jeg sliter med selvtilliten når han står å henger over meg HVER gang jeg skal veie meg og kommenterer med hmmm, jaha ja, sånn det står til osv. Han er ekstremt flink å kommentere at "magen din syns, kle nå på deg en hettegenser". Da jeg traff han var jeg på grensa til å være undervektig og BMI messig ligger jeg midt på normalen nå. Men jeg har jo lagt på meg en del kilo etter svangerskapet men på utsiden av huset får jeg stadig komentarer av venner og familie at de syns det er godt å se at jeg har lagt på meg og mener jeg ser frisk ut i gjen. Jeg for min del syns det er deilig å ha litt former (mage, rompe lår) siden jeg aldri har hatt det. Det er godt å kan kjøpe klær hvo som helst i stede for å springe hele byen rundt for det er så si ingen som selger XS og til slutt ende opp i barneavd for å kjøpe seg noen topper. Men nå har gubben vært å kjøpt et par treningsvideoer så jeg får vel hive meg rundt da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg hadde aldri funnet meg i dette her. Det er jo rett og slett psykisk terror. Det spiller ingen rolle om du har lagt på deg eller ikke, å fly og kommentere, be deg kle på deg, henge over deg når du skal veie deg osv hadde jeg blitt utslitt og sint for. Jeg ville ikke hevet meg rundt fordi han har kjøpt et par treningsvideoer... Å trene er fint for helsa og alle som kan burde gjøre det, men ikke for noen andres skyld..:Er han liksom så perfekt da...?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Har egentlig lyst til å trene litt for helsa da (går uansett tur hver eneste dag), men oppi baby, et konstant rot hus og alt annet som må gjøres er det lite tid i gjen. Ironien er at han har lagt på seg 10 kg + på et år og ligger godt oppi overvekt skalaen. Men har er jo perfekt tydligvis. HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Vet ikke. Han har et lite grep over meg. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Bruker barnet mot meg og, jeg må tenke på barnet, vi må holde sammen som en familie og sånne ting hver gang jeg prøve å gå fra han. Så her sitter jeg enda HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Og dette finner du deg i?? Og dette er en mann du ønsker å være sammen med? Helt utrolig, absolutt helt utrolig at en mann våger å si noe sånt til sin kjære, og helt utrolig at du bare står der som ett naut og tar i mot. Ikke bare tar du i mot men du mener og at du må trene deg undervektig for å "blidgjøre" denne drittsekken.... Er nesten så jeg sitter og underer meg over hvem som egentlig er dust her...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 barna har det ikke bra om ikke mor (og far...) har det bra.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Hvordan tenker du det er for et barn å vokse opp i et hjem hvor det er lov å kommentere andres kropp og utseende på en negativ og sårende måte? Der det er tydelig at pappa ikke respekterer mamma? Hvordan tenker du at dette barnet kommer til å utvikle seg med tanke på egenrespekt, respekt for andre, empati og selvtillit? Ikke si at barnet ikke kommer til å merke det, for det gjør det. Uansett hvor mye dere prøver å skjule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå