Gå til innhold

"babyen må komme ut nå"

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jeg beskjed om i morges..Eller E forlangte at lillebror skulle komme:) hehehe. Storebror er bare 2 år,men skjønner alikavel veldig mye, men det er litt rart at mamma har en baby i magen for babyen skal jo ikke være der..

Var på ord. ul. i går og fikk vite at vi får enda en gutt og da jeg fortalte det til E da vi skulle hente han i bhg ble han helt gira. Ropte inn i magen "lillebror, LILLEBROR!"..MEN..lillebror får IKKE senga og kua hans altså! Det var veldig viktig å poengtere..

Slik har vi det på morgenen hjemme til oss:) hehe..mange "saklige" samtaler på badet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, sånn er det her også. får spm hver morgen om jeg har baby i magen, og så må hun kose og klemme litt på magen. ;) og så lurer hun på om babyen kommer ut snart, for babyen til venninnen hennes i bhg har kommet allerede den! så sier jeg at den må være der litt til, og vokse seg stor, så sier hun at "ja, for nå er den bittebitte liten!" sånn går no dagan..

er veldig spent på reaksjonen hennes når han faktisk kommer ut, og hun får se han for første gang! ho ikke minst hvordan hun takler at han skal være med oss hjem og bo hos oss osv.. har sagt det til henne et par ganger, at lillebror skal bo har sammen med oss osv, og som regel syns hun det er greit.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...