Marika:):) Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 De skal jo normalt ende opp med ryggen på venstre side (sett ovenfra) og hode festet sånn at de ser mot høyre liksom og sparker på høyre side. Det er mest vanlig. Var hos jordmor i går, og da lå hun med hode festet andre vei og med ryggen på høyre side. Gjør ikke noe dette da, men bare lurer på hvordan babisene deres ligger hos nå som det går mot slutten:) Hodet festet enda?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Vesla her ligger vist såm din lille gjør. Hodet ned (ikke festet) ryggen/rompa på høyreside her.. Sånn har a alltid liggi.. Har hendt hu har snudd seg i 10min på andre siden men faller alltid tilbake på høyre side.. er 36+5 på vei
Pixie Power Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Er i uke 36 nå, og føler det hovedsaklig er rygg/rumpe på høyre side. Noen ganger virker det som rygg/rume presser utover, midt på, så ansiktet er bakover.... De tre siste kontrollene har vist hodeleie, en ikke festet. Har vært så mye romstering og akrobatiske bevegelser inni der hele veien, at det nesten er vanskelig å skjønne hvordan denne ungen er skrudd sammen, hehe
Mamman til kasper og Elise Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er litt over 36 uker, var hos jm idag og hodet er nesten festet(selv om det er nr 2) kroppen lå til venstre og rumpa rett opp:O) Venter bare på at hun skal komme nå)
jasu88 Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 er 36 + 4. hodet er ned, men ikke festet (er 2.gangs). kroppen har ligget på høyre side så å si hele tiden, noe den fortsatt gjør
minimimmi Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Er 36 uker i morgen. Jenta ligger mot vesntre side, hode ned, men ikke festet. Veldig spent på når hun har tenkt å feste seg, kan vel ta et par uker til. Har bare ikke lyst til at vannet skal gå når hodet er bevegelig...... Høres dramatisk ut å måtte legge seg ned.......
bitthen Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Min har bestemt seg for å legge seg feil vei (tverrleie), etter uker med hodeleie og ryggen på høyresiden.. Snart uke 36. Hodet er definitivt ikke festet ennå, og jeg synes han er en liten rakker som ikke kan høre på mamman sin og legge seg til på skikkelig vis.. Skal til jm neste uke, så får vi se hva som skjer.
Selo Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Hei.. jeg er i uke 37, og baby`n min lå slik som er mest vanlig frem til uke 35. Da snudde han seg og ligger nå slik som din. Og nå tror jeg ikke at han kommer til å snu seg igjen... Hodet har ikke festet seg, men så er jeg andre gangs også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå