Gå til innhold

Må hive meg på!!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Min første gang dette her! Har vært inne å lest litt om dere andre i februar-klubben. Har termin 2. februar! Er nå ferdig med uke 6 og startet uke 7. Vet det er tidlig men er bare så glad og har fortalt det til halve verden allerede!!! :) Selv om jeg ennå synes det er merkelig å tenke på ar jeg skal bli mamma og min kjære skal bli pappa. Har rukket å bli godt voksen, fyller snart 33. Er heldigvis ikke for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Da har vi termin samme dag! Og jeg er vel ikke noen ungfole selv heller, fyller 31 i år..dette blir spennende..:)

Har bare fortalt det til ei god venninne jeg, er vel litt forsiktig av meg, men jeg tror typen har veeldig lyst til å fortelle alle..

Artig å se folk i samme situasjon som meg, du må ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også klun! Vi eh... godt voksne får holde litt følge, jeg er nesten omringet av yngre naboer som skal ha barn veldig snart. Men det er jo så bra å ha kommende lekekamerater!

Hvordan er formen din da? Her går det litt opp og ned, noen dager er jeg så trøtt at jeg bare sover og andre dager er jeg helt fin. Gleder meg til jeg kommer lengre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg på også:-)Foreløpig termin er 9.februar og dette er mitt 5.gull;-)Er også 1977-modell!Spennende tider i møte,selv om jeg har vært med på dette 4 ganger før er det like spennede og et like stort mirakel hver gang:-)Gleder oss masse til minstegullet vårt kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hive meg på jeg og da :) selv om jeg ikke er 100% sikker enn. SKulle hatt mensen for over to uker siden. Stemmer veldig mtp at jeg og samboeren hadde samleie 3 dager før egglsning(og han kom innimeg). Vi har en liten gutt på 1 år og 6 måneder fra før :)

Tar test på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 gull??? Du er jo å regne for veteran :) Her sitter jeg med min første og fortsatt har jeg mine problemer med å forstå det! Selvfølgelig er jeg glad og det var jo planlagt men det er jo nå merkelig allikevel.... He he he! Kan ikke fatte at det vokser ett nytt lite menneske i meg, utrolig! Og jeg skal bare kose meg i tiden fremover! Godt med en kyndig person her da, så er det jo bare å spørre i vei. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg er imponert over at du klarer å vente så lenge! Krysser fingrene for deg! Og regner med at vi får svar på fredag!? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...