meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Litt over 10 måneder siden fødsel og nå har jeg begynt å blø. Ja ja, så sitter her og venter på smertene, men... er på dag to og kjenner jo ingenting? Jeg pleier jo å ha vonde rielignende smerter som gjør meg blek og matt og apatisk... Mystisk. Etter første fødsel ble det bare verre, mer smerter og mer mengde. Hmm... Noen erfaringer? Og noen flergangsfødende som har erfart at det endrer seg på ulik måte? Og kan det hende det blir like ille som normalt igjen etter noen sykluser?
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hos meg har det blitt verre etter fødslene :-/ Håper for din del at du opplever det motsatte.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Det er mengden jeg er mest sint på, smertene takler jeg. Men å blø masse 1/3 av tiden/livet er så fælt. Håper det blir mindre, mye mindre mengde.
Fire småtroll Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har fire unger og det har ikke vært likt etter fødselene mine.. Nå etter nummer fire er smertene nesten helt forsvunnet, bare såvidt jeg kjenner littegranne murring. Men mensmengden ble sikkert tidoblet, har blødd som en gris Har i tillegg fått så store eggeløsningssmerter at jeg må ta smertestillende, har aldri i hele mitt liv hatt eggeløsningsmerter. Så ting kan absolutt forandre seg. Jeg fikk tilbake mensen etter sistemann 9 mnd etter fødsel, nå er ungen 15 mnd og mensen er stadig i forandring. Blør heldigvis litt mindre nå, har fremdeles ikke noe smerter å snakke om, men har fremdeles veldig eggeløsningsmerter..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 Bra at ting kan endre seg hver gang, men dumt at det kan være ustabilt så lang tid etter fødsel. Jeg får bare leve i håpet en stund da:)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2010 Ok, nå begynner det å verke veldig her... Æsjda. Ja ja. Får gå en tur før det setter skikkelig inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå