lille_spira Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Regner med noen har funnet en bra nettside eller butikk som selger klær som ser bra ut, er komfortable og kanskje noen stilige og gode bukser ) Har lyst på noen fine mamma - klær denne gangen, siden jeg ikke trenger å shoppe så mye til babyen
AnnaLena Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Meg og Magen i Tønsberg! Utrolig mye fint og god hjelp. Dersom du bor langt unna har de en nettside også www.megogmagen.no. Selv om det er utsolgt på nett så kan de ha varen i butikken. Jeg bare ringte og fikk hjelp med de størrelsene jeg skulle ha, veldig greit for da fikk jeg veiledning på om de var store/små osv. Jeg er superfornøyd med klærne og de kom på 2 dager!
Crizzy Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Og hvis du bor i Oslo : Den kule mage på Glasmagasinet i sentrum kjøpte jeg hvertfall buksene mine. Veldig bra passform!! Ellers kjøpte jeg alle overdeler på HM. Lykke til i svangerskapet!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 hvordan er de i stl da Store eller små ?
lille_spira Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 Takk for tipsene, den magen & meg siden var kjempefin )
Grateful mom Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Jeg fant en del fint på Indiska faktisk Som også satt bra Ikke bukser da Forhåpentligvis kan noe brukes etter graviditeten også da.
bitthen Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Synes de har masse pent på H&M jeg, da. Rimelig er det også. Mye pent til sommeren, i allefall mange fine topper :-) Nå er det bare H&M som har mammaklær her jeg bor da, så har ikke så mye valg. (Får kjøpt greie ammetopper i 2pk til 199,- også.. Greit det, da de fra Boob koster 500,-....)
Lova Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har opprettet meg postboks i USA gjennom Jetcarrier og har planer om å kjøpe endel gravid/mammatøy gjennom Old Navy og Gap:). De sender ikke til Norge, derfor postboksadressen. De har så utrolig mye fint og der kan man handle utifta om man er i 1, 2 eller 3 trimester. Vet ikke om noen andrenettbutikker som har det.
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Man finner masse fint på B-Young Særlig i Østfold )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå