<3 2prinser <3 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan lage en header på bloggen min med flere bilder? Er helt fersk i gamet kan man si...men må jo slenge meg på bloggbølgen!
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Tror du må lage et bilde av mange små i photoshop eller lignende så laste headeren opp... kjenner ikke til systemet på blogg.no men kan tenke meg til at det er slik det er... sjekk hvilke typer bilder du kan laste opp om det er noe begrensninger...og lagre header i fett format
<3 2prinser <3 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Hmm, ok..Tusen takk for svar! Skal se om jeg kan klare å mikse noe Takker og bukker!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Du må lage bildet ditt, av flere bilder og evt tekst i et bilderedigeringsprogram (som photoshop) også kan du bare laste det opp etterpå. Du kan også laste ned noen bilderedigeringsprogrammer om du ikke har det. Har ikke hatt behov for det selv, men har hørt at noen snakker om picasso eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå