Gå til innhold

dager igjen? 8. juni.

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 dager igjen. Bare 3 uker og 2 dager til ul-termin. Under 3 uker til menstermin, som er 27. juni. Nå er det jaggu ikke lenge igjen. :-)

Til dere som skriver inn her med 70-80 dager igjen: Det går faktisk ganske fort nedover. Jeg trodde ikke det da jeg hadde så mange dager igjen, men litt sånn plutselig så er det bare noen-og-tyve dager. Stå på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

48 dager,men føler at det nesten har stått stille siden 80 tallet....... Sikkert fordi jeg både har kronisk syk mann og barn på 2,5 år og er ut og inn av sykehus stadigvekk.... Vil liksom bare bli ferdig med å være tung og sliten med bekkenplager, og heller ha fysikken og humøret på plass igjen....

Beklager syteinnlegget,men sitter her alene og har ikke sovet siden kl 5

Skrevet

Egentlig er det 16 dager igjen, men etter keisersnittsamtale i går flyr jeg bare å venter på tlf med beskjed om riktig tidspunkt. Kanskje allerede om 2 dager:)

Skrevet

13 dager igjen;D

Skrevet

Bare 9 dager igjen her, men jeg håper gullet venter til over helga, ble plutselig så mye som skal skje til helga:-/

Men men, han kommer vel når han kommer! Skal til jmi dag, får høre hva hun sier, kanskje hun sjekker modning.....

Skrevet

80 dager her, har vel igjen fler enn de fleste her inne, men nedtellinga går kjapt :D

Skrevet

8 dager igjen :) Nå håper eg at hun kommer snart :)

Skrevet

15 dager her:) Føler dessverre ikke det går så fort lenger... Menmen.. Alltids nok å henge fingrene i;)

Skrevet

43 dgr etter ul termin og 41 etter mens termin. Nærmer meg høygravid!!!

Skrevet

3 dager OVER termin.... Kjeder meg...

Skrevet

25 dager:o)

Skrevet

14 dager, da var jeg plutselig innenfor "termin". Ventingen kan begynne, selv om jeg føler at hun aldri kommer til å komme.

Skrevet

38 dager igjen....

Skrevet

43 dager igjen.. Dagen går for, men kunne gått fortere, sover såååå dårlig om nettene nå... :(

Skrevet

41. Hurra. Hater bekkenløsning, begynner ellers å se lyset i tunnelen

Skrevet

72 dager igjen! du har helt rett altså, det går ballefort!! Nå er det jo rett før jeg er på noe å 60, å det er skummelt. Hoho:)

Skrevet

1! :o

Skrevet

43 dager her også. Snart høygravid:-D

Skrevet

9 dager igjen her også, plutselig en-sifra gitt :-) Husker merkedagen da det var 99 dager igjen og 2-sifra ;-)

Skal til jm på mandag, hvis det ikke har skjedd noe, skal jeg be hun strippe meg. Denne uka er det avslutninger og bursdager, så babisen får holde seg innafor til fredag, men så kan h'n bare komme :-)

Skrevet

5 dager igjen og nå er alt endelig klart for at hun kan komme! :) Så idag settes det igang med kjerringråd på rekke og rad!

Skrevet

14 dager igjen! Har på følelsen at han kommer ca 1 uke for tidlig... Men det er bare en følelse :)

Skrevet

49 dager:)

Skrevet

27 dager igjen:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...