Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 for å slå av en prat, eller er det mannen som står for kontakten med svigerfamilien?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Begge to. Jeg gjør det automatisk, han gjør det når jeg ber ham om det.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Alltid jeg som ringer og ordner barnevakt og andre ting som måtte dukke opp, han bare melder seg ut..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har aldri ringt til de.....og vi har vært sammen i over 10 år nå.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Joda, ringer svigermor, og hun ringer meg. Vi har vel mer telefonkontakt enn hun og sønnen... Snakker sjelden med svigerfar, men vet at han får svigermor til å ringe å "spøke" for han. Nå jobber mannen min på sjøen, så hun ringer for å høre om jeg som er alene hjemme har det bra, og om jeg har hørt fra sønnen hennes.. :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Nei, hun ringer så ofte eller prater på msn at det gjør jeg ikke. Hun ringer sikkert min mann 20ganger hver dag, så det holder. Har ikke så veldig mye å prate medhenne om heller. Men min ex-svgermor ringer jeg av og til. Har kontakt noen ganger i uka. Har masse å prate med henne om, også er hun veldig interessert å høre hvordan det går med barnebarna.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Nei, det gjør jeg aldri. Har fått nok av svigermor for lengst.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Jeg ringer både svigermor og svigerfar! Har ett supert forhold til de, å snakker gjerne med de en gang om dagen! Mannen snakker også med de, men det meste går igjennom meg!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Her i huset ringer svigerfar til meg støtt og stadig, og det hender i blant at jeg ringer han også. Men da er det som regel noe praktisk å spørre om ifht bil, hus, oppussing, jobb osv. Mannen min bryr seg overhodet ikke om sånne ting, jeg er nok den mest rasjonelle, praktiske og handlingskraftige... Svigermor får jeg eviglange mailer fra innimellom, men ofte svarer jeg kun på sms Virker som hun synes det er ok og i hvertfall bedre enn ingenting. Hun er sånn puseprater som jeg blir litt utålmodig med, men hun og mannen min ringer ofte hverandre og kan prate i timesvis om alle de syke gamle menneskene i slekta og andre "myke" og mer livsfilosofiske ting Virker som mannen har stor glede av disse mammasamtalene. (Han legger mob på bordet på høyttaler og sier bare ja og ha når faren ringer..) Litt snudd på hodet kjønnsrollemessig her i gården som dere skjønner!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Har nok aldri ringt svigermor, vært sammen i over 7 år! Hun bor på en annen side av landet og hun og mannen er ikke så nære! Men jeg sender sms og bildet av barnebarna slik at hun føler sseg oppdatert og jeg har sørget for at mannen ringer henne litt oftere! Så de siste årene har de fått ett bedre forhold, men vi feiret fortsatt ikke jul el med henne og mannen!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Nei, jeg er ikke flink nok til å ringe svigermor.. Sant å si så ringer jeg ikke så mange i min familie eller.. Har veldig god kontakt med de fleste i begge familer, men de er vane med at jeg ikke tar kontakt eller kommer på besøk så ofte.. Min bedre halvdel ringer sin mor tidvis hver dag.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Ja, flere ganger i uken. Men så har jeg verdens beste svigermor da ;-)
Gjest Yunie Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Niks, men hun ringer gjerne 5-6 ganger om dagen.. Litt i overkant spør du meg
brooklyn Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Nei det gjør jeg aldri. Han snakker med dem 2 ganger i uken, men jeg prater aldri med dem på tlf. Vi har det kjempeflott når vi treffes, men som sagt, jeg ringer ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Vi snakker ikke samme språk, men jeg og man ringer dem ofte sammen med skype og videokamera, så de får sett jentungen. De bor i et annet land
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Så heldig dere er som har et godt forhold til deres svigermor. Jeg har vert sammen med samboeren min i 4,5 år. Jeg har aldri ringt svigermor bare for å prate. Men jeg har gjerne ringt for å invitere i bursdager, spørre om noe eller for å høre om de er hjemme. Jeg har aboslutt ingenting å snakke med henne om utenom dette. Og hun ringer ikke meg heller
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. juni 2010 #18 Skrevet 8. juni 2010 Ja:) Jeg ringer henne og hun ringer meg, også sjabber vi i vei:) Jeg har verdens beste svigermor, som dessverre bor på en annen kant av landet. Men som flytter ned til oss til høsten:))))
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Nei, har ikke noe behov for å ringe svigermor. Hun er grei nok, men vi har ikke annet til felles enn sønnen hennes :-) Han ringer og inviterer etc. Vi er likevel en del sammen og da er det klart vi har kontakt og snakker sammen etc.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 både ja og nei. Har ringt henne, men nå er det lenge siden, jeg kan godt ringe henne så lenge hun også ringer meg. De bor såpass langt unna at jeg ikke kan ringe for å få hjelp til ungene.
Tommage♀♂ Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har bare en x-svigermor, men jeg ringer henne fremdeles. Og enda må jeg minne x'en på å ringe henne av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå