Gå til innhold

Sex og nytt forhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått inn i et forhold med en mann, og hver gang vi har sex, tar det ikke så lang tid før det går for ham, og etter det prøver han å få det til å gå for meg også, men han blir ganske fort sliten, dermed får jeg ikke nyte det like mye som ham :(

Er det vanlig når menn nærmer seg 40 årene at de ikke "orker" like mye lenger?

Vi kan ha sex 2-3 ganger dagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han orker sex 2-3 ganger om dagen så vil jeg si at han orker mye. Hva med å trappe litt ned og gå for kvalitet istedenfor kvantitet? ;)

Skrevet

Ja det har vært noen ganger det har vært helt fantastisk, jeg har veldig stort sexlyst og liker å ha det skikkelig gjennomført :-p Men for han går det ganske fort da..

Skrevet

Jeg signerer forrige anonym! Hvis det går litt lengre mellom hver gang dere har sex (fleks et døgn) vil han være kåtere og mer "uthvilt" og sjansen for at han vil komme raskere er større. Du kan jo også høre om det er mulig å tilfredsstille deg før han selv kommer i mål.. motivasjonen hans vil da sannsynligvis være større. Samtidig kan du jo hjelpe til med egen tilfredsstillelse også...

Skrevet

Sikkert veldig individuelt. Elskeren min i snart 4 år og jeg (alenemor)kan ha sex 4-5 ganger på en natt. Han kommer ikke raskt. 5 minutter etter utløsning er han helt hard, og klar for en ny runde.7

Han er kanskje ekstrem andre veien igjen. Vi har sex flere ganger hver uke, og har hatt det sånn de siste 4 årene som sagt.

Han er 39 år gammel.

Skrevet

"Hvis det går litt lengre mellom hver gang dere har sex (fleks et døgn) vil han være kåtere og mer "uthvilt" og sjansen for at han vil komme raskere er større."

Det hun ønsker er da vel ikke at han skal komme enda fortere...

Skrevet

om men i 40-årene ikke "orker" like mye er nok svært individuelt. Sikkert også avhengig av hvor trente de er og hvor motiverte de er for å tilfredstille deg etc. etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...