Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Lillegutt er 14 måneder og vinker, viser hvor stor han er, gir kos, leker borte-titt-titt, osv, men nekter plent å klappe. Når jeg tar hendene hans og klapper sammen gjør han det samme på mine, altså klapper MINE hender sammen.. he he... han misforstår! :-) Når lærte deres det? og hvordan gjorde dere det? Det andre han har lært har liksom kommet mer av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 min er ti mnd :jeg klapper for han, mens jeg synger eller bare skal være morsom, så nå har han prøvd å føre mine hender sammen så han skjønner tegninga men gjør det ikke selv ennå
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Før de fylte ett år, og kun ved modellæring.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Hm, faktisk nettopp begynt... Kanskje en ukes tid siden? er snart 11 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 9,5 mnd var jenta mi da hun begynte å klappe. Viser og hvor stor hun er samt borte-titt-titt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå