Gjest Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg trenger en klem for pokker!!! Overse mitt svært så agressive ytre og cyberklem meg til alt blir bra igjen.
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Klemmer masse. Det er minst 50% egennytte, om det er greit - enten klemmer jeg på deg eller så kveler jeg en ubrukelig mann. Kan klemme hvor lenge det måtte være.
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hehehe, la stakkarn være for nå. Vet ikke hva som er verst; en ubrukelig mann eller ingen mann hjemme i det hele tatt. Klem tilbake uansett, ikke noe er kjipere enn menn som ikke fungerer som de skal.
Gjest Toxic Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er alene hjemme og kan klemme deg hele natten om du vil (høhhøhh). Hva skjer?
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Tocix; Takk takk. Jeg takker hjertligst for klemmen, men du skal få slippe å klemme meg i hele natt, jeg skjærer tenner no fryktelig! :- Z
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Det er ikke synd på ham. Det er synd på meg.
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Absolutt. Kom over, jeg har is, rødvin og blåbærpai.
Gjest sug lut Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har masse klem og kan love å ikke klage over mitt, bare høre og si pene ting om at du er snill, vakker og generelt fantastisk, og ikke fortjener hva det enn er som er plagsomt.
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Her i hus er det likestilling, og jeg har hobbypsykolog-utdannelse.Du er hjertlig velkommen til å klage til du detter av stolen. Jeg skal plukke deg opp derfra, sjenke opp mer vin og dytte i deg kake til du blir bra.
Gjest Toxic Skrevet 7. juni 2010 #10 Skrevet 7. juni 2010 Da får du klare deg med cyberklemmer, lyden av skjærende tenner har en lei tendens til å splintre skjelettet mitt til sagspon (føles det som).
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 God morgen-klem om det rengs for en glad start på dagen! Måtte dagen bli bedre enn gårsdagen for alle som trenger det!
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Strekker en arm mot Dorris og en mot luten og trykker dere godt inntil. grouphug.... hadde det vært luten og tante master of law er jeg sikker på det hadde blitt groupiehug... haha Ha en fortreffelig dag. Som hos oss forøvrig er helt super da prinsessa har fått på seg en yndig shorts, nusselig t-skjorte og rosa sko med sløyfer på. Og håret fikk jeg flette i dag.... kan ikke bli bedre.
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Så jeg får ingen klem, jeg altså. Neivel. Men jeg trenger en jeg og i dag. Gårsdagen ble tung og natten kort som den blir når man ligger og vrir seg. Jeg og trenger en god dag!
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Tænk ju. Var hos lege i går med Broremann, det var ikke noe moro. Ikke livsfarlig-farlig, men alvorlig likevel. Så nå håper vi på korte sykehuskøer så vi får fortgang i utredning. Og vips ingen søvn på undertegnede. Men har sendt ørske-søknad på jobb og håper.
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk damer. Jeg klemmer alle og en tilbake. I dag er dagen likar, sola skinner og jeg skal til kiropraktor å fikse ryggen som bærer for mye for tia. amandine; aldri kjekt med syke barn, lite søvn og leger. :-( Solskinn sendes din vei med ønske om en fin dag.
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2010 #18 Skrevet 8. juni 2010 Amandine, uff da. Akutt eller kjent? Åkke som, ikke bra, du trenger klemmen.
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Akutt forsåvidt. Vi trodde det var en bagatell og hadde bare bestilt en litt sånn hysteri-time hos legen, og så viste det seg med all sannsynlighet å være noe ganske alvorlig. Så i dag er jeg glad for streik, for at vi har ro hjemme og tid til kos.
brooklyn Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 Jeg klemmer alle som trenger det. Advarsel: Klemmen kommer med en lett eim av sur melk, babygulp og lett panikk for muntlig eksamen neste mandag og ikke-tid-til-å-lese. Håper alle har en bedre dag i dag enn i går.
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 amandine. klemmer på deg også... ikke moro med legebesøk som resulterer i sykehusopphold.... glasskula mi sier forøvrig at du skal ha en ny jobb ganske så kjapt
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #22 Skrevet 8. juni 2010 Det hadde vært noe, ja! Kunne kanskje klart studier og bokprosjekt og epla og og og masse annet også... hi hi
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. juni 2010 #23 Skrevet 8. juni 2010 Jeg vet ikke om utdannede mennesker bedriver klemming, sånn uten videre. Så jeg tror jeg må vente med klemmen til jeg har forhørt meg litt. Men jeg har nystekte brownies på kjøkkenbenken, du kan få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå