Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 27 ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom tanta og jeg er sååå klar for ny pp.

Noen flere med laaang syklus? Hehe!

Er pausemåned etter 4. doble pergokur så denne gangen bør spiren sitte!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg på her, jeg. Har både uregelmessig og laaang syklus.

Du må ha lykke til:)

Skrevet

Lykke til du også snippsnapp... har og uregelmessig syklus. Ser visst ikke til at noe hjelper denne gangen... nå er jeg i gang med bidronninggele for å se om det kan gi et annet utfalll...

Skrevet

NÅ gir jeg meg over... har hatt mens ei hel uke (svak dog) Men i dag midt på dagen startet det å fosse blod... på 7. syklusdag!!! Nå er kroppen helt på bærtur.. kan det være bidronninggeleen???

Skrevet

Har visst denne helt for meg selv nesten ;0) Er på dag 11 med mens nå!!! Nok nok nok!! Helt utrolig. Har vært helt på tur siden jeg startet med akupunktur og noe naturmedisin. Nå er naturmedisinen havnet i bosset... kremt, men har kjøpt bidronninggele istedenfor. Spørs om det er noe bedre...

Er kroppen klar til å bli gravid om man får el rett etter mens??

Skrevet

Ha,ha- skal hjelpe deg litt på vei med å holde denne tråden oppe jeg:-)

Har TR dratt?

Hva har vært normal sykluslengde til deg fra før?

Selv skal jeg prøve fotsoneterapi i morgen for første gang, skal bli moro å prøve.

Har blitt kjent med terapeuten igjennom jobb, så idag fleipet vi om at hun måtte klare å 'klemme' ut et egg til meg.-)

Er litt usikker på alt som kan hjelpe til både på el og graviditet(wild yam, bidrg og alskens jeg leser om..)-men var superdristig idag, og tok ei stor skje med solvipect før jeg la meg.......Ha,ha,ha!!

Skrevet

Slenger meg med her jeg. Er prøver for tredje gang (noe jeg egentlig aldri hadde trodd), men vi var vel ikke helt ferdig da.... :)

Har to "store" på 7 og 4, så det hadde vært gøy med en liten baby igjen.

Har nettopp fjernet hormonspiral og har hatt mens og om syklus er som den en gang var, skal EL være rett rundt hjørnet (ca torsdag). Tester med CB, så vi får se.

Dette prøveriet blir ikke mindre spennede merker jeg. Jeg er like opptatt av å få det til å klaffe så fort som mulig denne gangen også :)

Masse lykke til - til alle sammen!!

Skrevet

Oi, selskap!! Velkommen! Hehe ;0)

Syklusen min er samme lengda ca 32 dager pluss minus noen dager. Bare mens som varer lengre og lengre... Gav seg heldigvis etter 11 dager. Nå venter jeg også bare på el.

Fotsone er iallfall deiligt. Har fått det i tillegg til øreakupunkturen.

Lykke til i el og babyjakt da jenter :0)

Skrevet

Hiver meg på denne tråden selv, men akk uke 27 føles lenge ut til for tiden

Skrevet

Ok, i min naivitet la jeg til grunn at syklus ikke har latt seg påvirke av at jeg nå i 4 år har hatt hormonspiral og at den ville klokke seg inn på nøyaktig 28 dager... Men nei, null smilefjes på dagens EL test. Har derimot hatt mange gode tegn på at EL er undervei, så jeg håper at den er her senest i løpet av helgen. Så får vi se om vi ender i uke 27 eller 28.

Hadde derimot passet så fint med en positiv test i dag, da vi har "kveldsjobbet" helt optimalt i forhold til at EL skulle være her :) Ja, ja, får se om jeg kan lokke mannen med for n'te kveld på rad :)

Lykke til jenter!

Skrevet

er med her jeg også, har IMK mandag uke 27. Er i 3. pp og prøvde EL tester for første gang, EL var de dagene jeg forventet fikk pos to dager. Vi var veldig aktive i senga i dagene før EL, men håper bare svømmerne holdt ut til egget kom;( redd vi stod på litt for tidlig,. Noen som vet ca hvor lenge de overlever i vente på egget der inne!???. Hååååper det blir klaff. Lett etter denne skravletråden men ikke sett den på en stund, så glad jeg fant den nå, spennende å følge andre i tiden mot IKM.

Skrevet

de kan overleve opp til 5 dager :)) Lykke til

Skrevet

Noen som vet hvor raskt EL-tester blir neg etter at egget er sluppet?

Bruker digitale tester m smilefjes.

Det er jo hormoner som skal måles, så det sier vel ikke bare *poff*så er alle hormoner borte idet egget slippes?

Hmmmm, må bare finregne litt på om vi har lagt inn aksjer til rett tid...

:-)

Noen fler som tester med slike?

Hvor lenge har dere pos tester?

Skrevet

når jeg får positiv test(el) så slutter jeg å teste....

skal ikke el inntre 24-48 timer etter det da ? hvorfor lete til de blir negative igjen? så da vil d si at eltesten vil være negativ dagen etter den var positiv eller ?

Skrevet

ehhh, mulig jeg leser for mye på nett, men mine tester viste pos i 5 dg i 1pp og 2dager i 2pp...

noe om at kroppen ikke alltid klarer å slippe egget o.s.v

Tenkte at da bør man jo holde på til testene blir neg, i tilfelle kroppen trenger lang tid til å slippe?...

Skrevet

helt positivt??? like tydelig strek(eller sterkere!) enn kontrollstreken??

da vet ikke jeg hehe...

Skrevet

Har kuttet ut billigstrimlene for ei stund. Ga annet resultat enn de digitale, som viser enten smilefjes eller ikke.

Greiere å tolke...

Skrevet

Sleger meg på her :) LF var 2 dager lenger sist og satser på at den er enda lenger denne gang. Har masse el slim idag, tappen er åpen, men testen er fortsatt negativ. Går til akupunktur denne pp også. Vært der idag også. Idag måtte jeg være hjemme fra jobb... ryggen hadde lsåt seg i morges og jeg måtte ha hjelp for å komme meg opp på beina. Er heldigvis blitt litt bedre nå, klarer bare ikke å snu på hodet. Har ikke vært noe godt.

Håper dere alle blir gravide denne pp...

Skrevet

Hei, jenter! Da er vi i gang ;0)

trøndeline, jeg sliter også med de billigtestene... men har etter hvert sett at viss jeg har eggløsning viser begge strekene samtidig og er like sterke (el teststreken sterkere enn kontrollstreken) og de kommer med en gang... et lite tips, er at om du tisser i en kopp kan du først bruke en sånn billigstrimmel som skal dyppes i kopp - og tror du denne er positiv kan du dobbeltsjekke med den dyrere digitale :0)

Carina81, manuell terapeut er å abefale om du sliter med rygg/nakke. Jeg har hatt tre behandlinger på to uker og føler meg sååå bra!

Har tatt øreakupunktur i tillegg men er ikke sikker på om det virker så godt...

Har prøvd å måle tempen med ladycomp, men den varierer mellom 36,06 og 36,36 opp og ned. Så en dag hadde jeg 36,46 for så å dette igjen... grubler på om jeg hadde eggløsning dagen før temperaturstigningen... var skikkelig øm i magen... men så datt den til 36,36 igjen dagen etter... hadde "nesten" positiv eggløsningstest og...

gruble gruble...

Ellers er ferien i gang og jeg håper på å bli gravert!

Skrevet

Teller dager til ikm.... det er de leeengste dagene i syklusen.

Alt blir liksom satt litt på vent..

Spekemat?-nei, det er vel ingen god ide i tilfelle...

Slankings?-unøvendig i tilfelle....

Fest?- prøver å ta det i perioden etter ikm i tilfelle...

Er ikke fanatisk altså, men tar meg i å hele tiden tenke at "hvis om" er det da så lurt?

Ha,ha hver gang jeg er på apotekefor å kjøpte el-tester tenker jeg; det har jo egentlig ikke noe å si at jeg kjøper de dyre....trenger dem sikkert ikke mer enn denne pp...:-)

Synes det er så mange som blir gravide nå, la oss krysse fingrene for at hele gjengen vår får noe å juble for snart!

Skrevet

*dytte opp*

Skrevet

Tror jeg hører til her. Hadde EL i helga etter utskrapning for ca 2 uker siden.

Nå er det bare å vente:)

Skrevet

Kjære bimsen.

Gikk det galt?- kom du langt?

Bare å bite tennene sammen, og prøve igjen dersom du føler deg klar.

Er du ellers i fin form?

Mange som får den til å sitte i første pp etter en utskrapning, så vi krysser fingrene:-)

Ellers ha ei knall helg alla i hopa!

Det skal ihvertfall jeg.

Husmorferie til Oslo, fader meg 3 år siden sist. Bodde der i fra 18-20 år, og det er en stund siden, men har fortsatt masse venner og fam der.

Ligge på hotell, shoppe, sove lenge.....

God helg!

Skrevet

Tror jeg må trekke meg til skravletråd for uke 28.. Har positiv el test for tredje dagen på rad. Håper egget slipper snart :) Dere får ha masse lykke til jenter :)

Skrevet

dytte opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...