Gå til innhold

Noen kule jenter som bor på Nordstand/Lambertseter?


Silje og Marius

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

 

Jeg er 26 år og bor på Lambertseter med mannen min.

Vi venter barn i august, og nå har mannen min overbevist meg om at det er lurt å finne en "trillevennine" som er i samme situasjon. :) Det er jo fare for at det blir noen turer rundt Østensjøvann og Nøklevann til høsten..hihi

 

Hilsen Silje

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Silje

 

Jeg bor ikke på Lambertseter lenger, har flytta til Kolbotn, det er ikke så langt unna..men jeg kommer gjerne til Lambertseter å triller med deg til høsten. Det er veldig fint rundt Nøklevann og Østensjøvann..

Jeg er 26, har en jente på 3 år og bodde som sagt på Lambertseter frem til oktober i fjor...

Send meg en mail [email protected]

Hvis du er intr :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Oppsal og triller gjerne tur i høst rundt både Østensjøvannetog Nøkkelvann til høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har bodd på Nordstrand men flytter nå til Holmlia, hvor jeg ikke er kjent i det hele tatt. Jeg tar gjerne bussen og blir med på turer rundt Østensjøvann og Nøklevann, det høres koselig ut, jeg elsker naturen. Er dere på facebook og gruppen hvor August-mammaer er samlet? Litt lettere å kommunisere der...

 

Hilsen Anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg bor på Lambertseter, 25 år og termin i August:) Blir gjerne med trilleturer! Også får vi jo så flott og nytt senter også, ser for litt shopping der til høsten, så kommer det sikkert en hyggelig kaffebar hvor man kan sitte å skravle:)

 

Anki, jeg var med på treffet på fru Hagen, Rebekka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg er 24 år og har bodd hele livet på Lambertseter. Min samboer og jeg flyttet til Holmlia for snart 3 år siden. Jeg blir gjerne med på trilleturer. Kjenner liksom ingen andre på min alder som er gravide, uten om dere da :)

 

Hilsen Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook gruppen heter Termin August 2010 - Barnimagen.com

 

Kanskje vi kan fortsette tråden der, så får liksom alle involverte beskjed når det skrive noe nytt i tråden - og vi kan "se" hverandre.

 

Sees?

 

Hilsen Anki S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ;)

 

Jeg bor på Siggerud, ikke så veldig langt fra Langhus hvis det høres mere kjent ut? :) Kjører stort sett bil også, så det er veldig greit å komme seg fra og til også er det ikke lange biten til verken Lambertseter eller østensjøvannet, selv er jeg også 26. Jeg blir gjerne med dere på trilletur til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på Lambertseter og har termin i begynnelsen av august :)

Er 26 år og har ei jente på 22 måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig dette høres ut da =) Bor på Nordstrand med termin 14-18 august. Det blir kjempe koselig med trilleturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...