Jojo x3 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Vi blir og det er ikke lett å få det til å gå opp. Mannen min kan ikke ha med ungene på jobb så det er det jeg som må. Ungene går i samme barnehage, men de bytter på hvilke avd som er åpne. Hvordan ordner dere pass? Tar dere ungene med på jobb? Håper de snart blir enige slik at det kan bli en slutt på streiken!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 jeg streiker selv da så det går forsåvidt greit. men jeg må ha dem med på streikevakter, demonstrasjonstog osv. ikke ideelt men det går. håper også at det blir enigheter snart...er ganske stressende å ikke vite hvordan dagen etter blir... vet jo ikke om jeg skal på jobb i morgen ellerpå streikevakt.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Bhg til barna bytter også på hvilke avd som er åpne. Det går jo greit sånn sett for jeg går hjemme, men jeg går snart av hengslene så hadde vært godt å få orden igjen.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Nei, lillemor går i privat barnehage. Tror faktisk ikke noen barnehager her streiker uten at jeg egentlig vet noe om det.
Lene~mor til tre Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Nei ungene mine går ikke på sfo. Sfo er jo i streik her, men det er verre i nabokommunen for der streiker jo mange skoler også.
Lene~mor til tre Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Når det gjelder søppel merker vi streiken veldig, bare det å gå en tur i gågata eller i nærmeste park eller det å gå til skolen så synes streiken veldig godt... for det flyter av søppel over alt...
TinaP Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Merker ingenting. Streiker ikke i min kommune. Eldstemann går i privat barnehage, så der hadde det heller ikke blitt streik om kommunen var i streik.
Gjest Filifjonka Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Nei, her jeg bor er ingen tatt ut i streik foreløpig. Mine unger er uansett så store at de ikke går i barnehage lenger, og i verste fall kunne tenåringen hatt ansvaret for de to yngre noen timer om dagen. I tillegg har vi hjemmeværende, sprek bestemor bare et steinkast unna. Og en (relativt) stor omgangskrets hvor jeg ser for meg at vi lett kunne fått til en bytteordning med barnepass. Så for oss hadde det gått greit, men det er altså ikke aktuelt.
Jojo x3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 Hurra, streiken er slutt. Snakket med et par andre foreldre idag og de snakket om at de kom til å kreve nedsatt pris for denne mnd pga at de ikke har fått den tjenesten de har krav på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå