Gå til innhold

han har pluttselig stoppet å sende meldinger til meg! Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, saken er at jeg er i ett forhold, men det skranter noe enormt, han vet det. Nå har han sluttet å sende meg meldinger, sendte alltid meldinger som "tenker på deg" osv. Har ikke hørt noe hverken i går eller i dag. På en måte er jeg lettet for det gjør det enklere å prøve å redde forholdet jeg er i, men samtidig er jeg litt lei meg, har jo falt for denne mannen(ja bare kom med pepper). Han gidder vel ikke vente lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han gidder vel ikke være den du har på si. Men han kunne godt sagt i fra på en ordentlig måte til deg.

Skrevet

har du prøvd å ringe ham da?

Skrevet

sendet ham en melding i sted hvor jeg skrev:"savner meldingene dine":) Har ikke fått noe svar. Det er 4 timer siden. Skjønner ingenting. For to dager siden skrev han at han tenker på meg hele tiden og gleder seg til å treffe meg osv osv. Han kan ikke være så fake?

Skrevet

kan ha skjedd noe og da, mistet telefonen eller lignende...er dere på noe felles nettsamfunn slik at du kan sende ham melding der?

Skrevet

Sikker på at han sender melding til deg og forklarer hvordan han tenker om situasjonen. er ikke lett for ham hvis du fortsatt er sammen med en og han er forelsket i deg, da er det kanskje lettere å bare gi slipp før han evt blir for skuffet. Har du han på facebook? Kan jo se om han er logget på i kveld.

Skrevet

Han er lei deg.!

Han vet du er på vei ut av forholdet du er i og han er ikke intr i å ha noe serriøst med deg.

Sorry, fælt å høre, men sånn høres det ut for meg...

Been there...

Skrevet

He's just not that into you.

Skrevet

Ja har han på facebook, men han er ikke der inne så mye. Vil ikke mase på ham. Hadde han mistet telefonen, hadde han vel sendt meg en meding via facebook allerede og forklart hvis han brydde seg.

Skrevet

Dere har vel rett....

Skrevet

hvis han er så lei meg så skjønner jeg ikke hvorfor han sendte hele tre stk meldinger for 2 dager siden og erklærte sin kjærlighet til meg. Han må jo si i fra hvis han ikke vil lenger, synes jeg fortjener å vite det. Han er ingen fjortis, er en mann på 35 det er snakk om.

Skrevet

Hadde sendt han en melding til hvor du spurte om det er noe galt og at du setter pris på om han forteller deg hva han føler så du slipper å bekymre deg over det. Du fortjener jo ett svar!

Skrevet

Jeg hadde ikke mast på han nei..... menn digger ikke damer som gnåler!

Skrevet

ok, skal prøve å sende en melding til. Har ikke noe å tape, har han bestemt seg så har han bestemt seg...

Skrevet

jeg gidder ikke spille noe jævla skuespill så hvis han ikke liker at jeg "gnåler" når han endrer oppførsel sånn over natta, så synd for ham. Er nødt til å komme til bunns i dette. Orker ikke gå å tenke i flere dager og ikke vite hva som foregår.

Skrevet

uff, hi, synes nesten litt synd på deg selv om du fører mannen din bak lyset. Han er nok lei av å være nestbest.

Skrevet

Du har faktisk ikke lov til å klage på denne mannen. Du er i et forhold og holder denne mannen på vent? Han ble vel drittlei og går videre i livet.

Uansett hva han gjør så er du faktisk verre.

Skrevet

jeg vet, jeg er fullt klar over det, men er bare litt lei meg, merker at han betyr mye for meg. Må jo si at jeg synes han kunne sagt det til meg fremfor å pluttselig slutte å svare på meldinger. Er bare det. Ønsker bare ett svar, skal ikke prøve å snakke han fa det hvis han har tatt ett valg, fortsår det egentlig godt, men vil bare vite...

Skrevet

Jeg var selv i et forhold som ikke var noe bra. Det ødela meg rett og slett. Mannen min fikk meg til å tro at han var den eneste som kunne elske meg for den jeg var, og sa ofte at jeg var heldig som hadde funnet noen som aksepterte meg.

Jeg møtte så en mann som viste meg at jeg faktisk ikke var en byrde å elske, han fikk meg til å elske meg selv. Vi var bare venner, men vi visste begge at det var noe mer. Jeg ventet hver dag på meldingene fra ham, og vi snakket på telefonen. Likevel var det fryktelig vanskelig å gå fra mannen jeg var sammen med, selv om vi ikke hadde barn. Tenk hvis min nye kjærlighet ikke mente det likevel, at det bare var den mannen jeg var sammen med som kunne elske meg, selv om han spilte mange mind games var det jo bedre enn å være alene.

Jeg fikk et ultimatum til slutt jeg også, og gikk fra mannen min. Jeg er i dag sammen med ham som "stjal" meg bort og vi er lykkelige med vår lille familie.

Det jeg prøver å si, er at man ikke skal dømme noen for å møte noen nye når de er i et dårlig forhold. Vi vet ikke hva som er dårlig i dette forholdet - kanskje hadde hun det som meg? Dersom du har det som jeg hadde det, HI, så ta sjansen på den nye mannen. Men det er noe du må være helt sikker på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...