Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Min mann er litt forfengelig. Kjøper dyre klær og liker å være litt perfekt på alle måter. Men han har null kontroll på kosthold og godteri. Han greier bare ikke å leve sunt. Spiser godteri, is, kjeks, nugatti, chips osv hver dag. Dette gjør jo at han har litt mage og går på jojo-dietter minst to ganger i året. Før han traff meg tok han en fettsuging og en til rett før vi giftet oss. Nå snakker han om at han vil ta enda en. Jeg merker jeg blir kvalm av hele greie. Synes det er helst sykt å ta fettsuging når man spiser drit hele dagen og går aldri lenger enn til bilen. Rett og slett latskap på HØYT nivå. Jeg har aldri kritisert vekten hans på noen måte. Men har sagt at jeg ikke tolererer at vi skal bruke titusenvis av kroner på flere operasjoner så lenge han spiser drittkost og aldri mosjonerer. (han raser ned i vekt ved kun å kutte godteri, men spise mat som normalt.) Men nå ser jeg i Google-gardina han har søkt på masse klinikker, hentet nummer, undersøkt priser og sikkert ringt. Merker jeg koker. Ikke min kropp, kanskje ikke mine penger heller. Men kjenner jeg han rett så satser han på å gjøre det uten å si noe og driter i hva jeg mener. Hadde du blitt irritert eller latt han styre det løpet selv? Merker jeg mister respekten. Hvor lat og udisiplinert går det an å bli? Æsj! Utblåsning..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde nok irritert meg over det ja, og kommet med en krass kommentar eller to. Heldigvis har jeg en mann som er MANN.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Synes dette høres sykelig ut. Jeg hadde definitivt hatt problemer med å respektere ham. Noen sjanse for at det egentlig er sjel og sinn som trenger behandling?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde slutte å gi han ukelønn til lørdagsgodis. Fysj for en oppførsel! Tror han har en spiseforstyrrelse, jeg. Hadde nektet mannen min å gjøre det og hadde ikke vært redd for å si ifra.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Du visste vel hvem/hva du giftet deg med?, så nei jeg syns ikke du kan bli sur.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg hadde ikke blitt sur, men mer fortvilet. Mannen har jo et stort problem med sin egen livstil. Gi han en boks med kromtabletter og be han ta dobbel dose. (noe jeg gjør og det hjelper) Eller gi han en gavekort til hypnose. Han kommer aldri til å bli varig slank så sant han fortsetter med det kostholdet, om han aldri så mye fettsuger seg. Det vet han selv innerst inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå