Gå til innhold

dere med termin denne uka...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er formen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei spent88!

Joda, formen er grei nok, i hvert fall med tanke på at jeg omtrent ikke kunne gå/bevege meg fra ca uke 18 til 35/36 pga bekkenløsning. Men etter at hodet festet seg skikkelig kan jeg gå, vaske, rydde, til og med bære litt!! Så det har hjulpet masse på livskvaliteten!!!

Jeg får fortsatt veldig vondt når jeg sover da.. Så det er utrolig kjipt, for sover veldig dårlig og våkner stadig av smerter. Hver gang jeg må snu meg ynker jeg meg.. Men dagene ellers er okay. Er en uke siden jeg var ferdig med siste eksamen, så har hatt en liten permisjonstid, men har faktisk vært litt kjedelig til tider, så kunne godt tenkt meg noen forelesninger nå og da :P

Har forresten termin på torsdag..

Hva med deg?

Skrevet

Har termin på torsdag jeg og.....

Og har tatt min siste eksamen for 10 dager siden.

Formen er pyyytonnn, ingen søvn, ingen appetitt, det brenner i halsen av alt uansett hva jeg spiser/drikker. Mentalt utslitt av å vente, depresjon, irritasjon og tårer. Hvor er gleden av å få en baby snart er blitt av?...

Skrevet

Termin på torsdag her også. Flere som skal føde på ABC på Ullevål, så sees vi kanskje ;)

Forrige uke var jeg så sprek at jeg nesten glemte at jeg var gravid og gikk lange turer i rask marsgang, vasket hus og handlet inn og lagde middager til diverse besøk. Veldig deilig etter at jeg har slitt med bekkenløsning mesteparten av svangerskapet.

Siden søndag har jeg følt meg uvell, rar,hormonell og omtrent søvnløs. Jordmor mente det kunne være et tegn på fødselen er rett rundt hjørnet. Vet at jeg psykisk har bestemt meg for å ikke føde før i ettermiddag. Etter at jeg har vært med sønnen min på besøk på den nye skolen han skal begynne på til høsten, men så kan jenta mi gjerne komme :)

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har termin i morgen, og formen har i det siste ikke vært så verst i grunn =) har begynt å venne meg til sviinga i hoftene og den konstante snuinga om natta ;) men etter helga har vi alle blitt forkjøla her i huset, så nå prøver jeg bare å gjøre mitt beste for å bli i bedre form og bare lade opp.. spent nå, men ser ikke for meg at baby kommer før godt på overtid denne gangen heller da. Så forsøker å fylle dagene med småpjusk her, alltid noe som skulle vært gjort ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...