ca lykkelig Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei og hå. Ja, nå er det full nedtelling:)) Har i grunnen gått fort disse månedene, men begynner nå å bli klar for å bli ferdig. Er inne i min siste arbeidsuke (jobber nå 50 %), og gleder meg til å slippe å ha jobben å tenke på. Har jo en del ting som må på plass her hjemme. Har idag vært å handlet litt rosa babyklær. Er ikke 100 % sikker på at det blir ei jente, men har det på følelsen. . . . . . . Har fra før 2 gutter, så det hadde vært skøy med ei lita tulle nå. Enn dere andre? Hvordan står det til? Lenge igjen?
Selo Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har 22 dager igjen.... Føler jeg har telt ned i evigheter nå....
mamman til Fillip Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 2dager igjen:D Føles ikke ut som om det er såå lenge siden det var en mnd så tiden flyr:) har den ialf gjort her på en måte... dagene blir jo så klart lengre men så hjelper det å holde seg i aktivitet:)
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 33 dager igjen til mens termin, men 13 dager igjen til jeg skal inn å sjekke om de kan sette meg i gang
<3Minesmå<3 Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Hadde mens termin i går UL-termin 22.juni, så regner med jeg går de 15 dagene som er igjen. Håper jeg ikke går over! Er veldig klar til å føde nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå