Gå til innhold

når synker magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er id ag 32+5 og synes magen min har sunket endel.... blir spennende å se hva jm synes når e ska dit på torsdag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg er ca 4 uker lenger på vei enn deg, og min har sunket veldig i løpet av den siste uken. Synes den blir lavere og lavere for hver dag. Skal til legen på torsdag, men han er så rask at han sier sikkert ikke noe om det.

Skrevet

36+4 her og magen her har ikke synket ennå..

Skrevet

Trenger ikke bety så mye. Min mage har sunket flere ganger, men kommer tilbake....! Kommer nok mye an på hvordan babyen ligger. Men snakk med jordmor. Jeg var sikker på at hodet måtte ha festa seg nå til sist kontroll, men det var det ikke og magen kom opp til sine vante høyder igjen, likevel den har vært lav en hel uke.

Men man vet jo aldri, men det trenger ikke være et tegn på at fødsel er nær. Og det er i såfall godt siden babyen din trenger mer tid i magen :-)

Skrevet

jeg er i uke 30, og syntes magen er blitt lavere og har forandret seg den siste uka. spørte legen i dag om han trodde babyen hadde lagt seg m hodet ned og ha festa seg, men legen ville ikke uttale seg om det.... får spørre jordmor, ho har mer greie på det.

Skrevet

Magen min har vært lav i mange uker egentlig. Hun har ligget med hodet ned i 1 mnd (er nå uke 36), og først i går fikk jeg beskjed om at det var festet. :)

Skrevet

Jeg er i uke 37 + 2 og magen min har ikke begynt å synke ennå. Ikke noe unormalt med det. Hodet er ikke festet.

Skrevet

Veldig rart at legen din ikke ville uttale seg om dette. Dette er noe han skal kunne.

Skrevet

Har vært hos jordmor. Hodet har knapt festet seg. Men føler ikke den har begynt å synke. Men kjenner at det er blitt mer press på blæra likevel så noe må den jo ha synket. Stikker og er stramt nedi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...