Gå til innhold

Blondie trenger litt svar ang. streiken ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I morgen skal ungene holdes hjemme pga streik og lite bemanning. So far, so good. Så hørte jeg noe rykter om at de skal ha meklingsmøte ikveld, mens andre sier at de er langt fra det....

Så, om de mot all formodning skulle bli enige i kveld, må ungene likevel være hjemme i morgen? Samboeren min mente det var sånn, at de trenger å "komme seg" litt mtp å organisere alt tilbake til det gamle.

Så en annen ting; jeg skal egentlig på foreldremøte på skolen i morgen, på ettermiddagen. Dette møte skal foregå i en hall som pr.nå er stengt. Snakket med rektor på fredag, og han sa at dersom vi ikke hørte noe så blir det som planlagt. Har altså enda ikke hørt noe, men tenker kanskje at det er vanskelig å formidle beskjed til en gjeng ferske foreldre :o)

Jeg er ikke særlig keen på å skulle ringe og mase på han heller, det er det sikkert nok av andre som gjør ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så altså, dersom jeg ikke hører noe i morgen, men det forstatt står på kommunens hjemmesider at hallen er stengt, så kan jeg la være og reise? På møtet, altså

Skrevet

Heter ikke blondie, men er litt blond.

Det beste du kan gjøre er å følge med på nyhetene og på kommunens nettside.....

Alternativt ringe kommunens sentralbord og sjekke....

Skrevet

Dersom streiken er over i morgen så vil alle barnehager og skoler være åpne som normalt, det mener nå iallefall jeg.

Hør med andre foreldre viss du kjenner noen, ellers så tar du en liten telefon. Er jo en enkel og grei ting å svare på.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Blondie jo, that's me for now :) Og hun er noget blond.... :o)

Jeg følger med på nyheter og på sidene. So far er det fortsatt stengt der møtet skal avholdes. Sentralbordet er også stengt, hehe. Men jeg får bare ringe skolen i morgen. De får være såpass forståelsesfulle :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Naboen hadde nemlig fått beskjed idag om at selvom streiken ble avblåst idag, måtte de vente til kl 8 med å levere i morgen tidlg. Selvom den egentlig åpner kl 7.15 (samme bhg som vi bruker)

Jeg ser jo poenget med å kunne organisere alt på plass, altså.... menne...

Skrevet

Følg med på hjemmesidene til skolen og barnehagen.

De ansatte må jo får beskjed om å komme på jobb, så de har nok ikke mulighet til å åpne tidlig nei, om ingen allerede er satt opp på tidligvakta...

Skrevet

ALtså, det ble feil. Skjer det noe i løpet av dagen får jo alle det med seg, og da stiller de selvsagt på jobb i morgen som vanlig. Men det kan være at barnehagen og andre steder er stengt pga renhold, og da må det jo vaskes først, før de kan slippe folk inn.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ikke sant :) Regnet med det var sånn. Nå er de jo fortsatt i streik da, så vi er hjemme vi :o) Skal ikke på jobb før torsdag, og innen den tid kan jo mye ha skjedd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...