Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg klarer ikke dy meg.... men det er første gang jeg ser den danske versjonen, og er det innbilning at de danske unge mødrene virker hakket mer shabby enn de norske?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Eh.. ja!! Og så stygge danske jenter er! Sorry meg altså, men det er helt sykt!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Oh dear God! June, sier jeg bare! Ææææsj!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Har ikke sett så veldig mye av de danske. Men det jeg har sett av de, får jeg helt vondt i magen med tanke på barna.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Helt grusomt. ALLE røyker, gravide, småbarnsmødre innendørs, ja alle!! Herregud:-(
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Jeg trodde først hun der rødhåra jenta som røykte, som forøvrig hadde et utseende som en 38-åring, var mannen jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Helt jævlig å se på hvor mye hun June røyker altså...hun driter jo fullstendig i det, quote: Jeg har røyka så mye fram til nå, så skaden er jo allerede skjedd... I forhold til at hun får beskjed om å trappe kraftig ned. Fy faen..uansvarlig og ikke klar til å bli mor! For noen utskudd de har funnet her! Men, jentene i danske Paradise er MYE penere enn de norske var:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå