Gå til innhold

Enkelt bryllupp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje litt rar.Når jeg gifter meg vil jeg gjerne at min far skal følge meg til alteret(?),gå hvit brud,ha forlovere..Men jeg vil ikke ha den lange talen de kommer med i kirka.Evt heller ikke gifte meg i kirka for å slippe å gå hele det laaange gulvet med mange tilskuere..(Er litt noia for sånt)...

Kunne tenkt meg et lite bryllupp,men at det ikke skal bli så enkelt at det ikke bli spesielt og minneverdig for meg om mannen min.Desverre har jeg lite snøring på bryllupp,har ikke vært i så mange..Og så er det jo den "vanlige måten" de har gjort det på..

Hvordan gjorde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JADA JEG SER NÅ JEG SKULLE SLØYFA EN "P" I ORDET BRYLLUP! :-D

Skrevet

vi gifta oss på tinghuset, vi hadde litt vikinginspirerte klær, ordntlig brudekjole i hvitt og blått for min del, spesialsydd. Tilstede var våre foreldre, søsken og forlovere.

Middagen tok vi etter vielsen på en restaurant, vi betalte for oss og forloverne og ellers kunne de som ville bli med men betale selv. Var rundt 25 stykker til middag.

Festen holdt vi dagen etter (herlig å nyte bryllupsnatt fra tidlig kveld uten å ha hatt en innmari lang dag) den ble holdt i ett konsertlokale som var bryggeri engang i tiden, enkel pynt - kun 3 buketter marthaliljer fordelt på 5 vaser (jeg hadde ikke brudebukett), stearinlys og sjokoladehjerter pakket i blå folie på bordene (kjekt at mesteparten av bordpynten forsvant i løpet av kvelden - mindre å rydde). Kakene fikk vi i gaver av venner og bekjente. Kjempefest med runt 70 stykker, ble det og der alle kunne gå i det de følte var komfortabelt å feste i, og uten at vi var sliten for å ha holdt på siden tidlig morgen!

Stor suksess :)

Skrevet

Hørtes veldig greit ut da! :-)

Slettes ikke en selvfølge at et bryllup blir vellykket :-)Takk for svar!

Noterer meg bak øret dette :)

Kom gjerne med flere forslag folk :)

Skrevet

Hva med å gifte dere i en sjømannskirke??? København f.eks ;o) Enkelt og koselig!

Skrevet

Hva med å gifte seg i en humanetisk vielse på et sted du velger og er glad i?

si eks at det er en bondegård med fantastisk utsikt så lager dere et alter, en blomsterbue eller noe sånt.

Setter opp stoler og benker til de dere vil skal dele denne dagen med dere.

Etterpå kan dere ha låvefest, altså en uformell middag så slipper du alt dette med taler og sånt.

Eller det kan være på ei strand, grilling...

I hagen deres hjemme... osvosv bare bruk fantasien!

En gylden regel er at når man gifter seg så bestemmer man selv hvordan man vil ha det å hva som passer!

Skrevet

Takk for svar jenter :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...