Gå til innhold

Noen som har Brio Sing her? Fornøyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den er litt fin og liker å ha barnet vendt mot meg. Kalesjen har nå fått en ekstra brem slik at den er lunere.

Blir sportsvogndelen for kort; altså henger bena nedenfor fotbrettet?

Er det god plass til dunpose i bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Brio Sing og jeg er veldig fornøyd med den.

Snuppa her er drøye 2år og er 89cm. Føttene går ikke utafor fotbrettet enda iallfall. Det eneste jeg har å utsette er at den er litt åpen, men som du sier så har den blitt lunere nå.

I bagen er det god plass, vi hadde både en stor skinnpose og dunpose der uten problemer.

Den er lett å trille og blir veldig liten sammenslått. Har aldri angra på at vi valgte denne.

Skrevet

Takk for svaret!!

Hadde egentlig tenkt meg Brio Go etter å ha hørt så mye positivt om den og sett den på nettet. Men da jeg så den i butikken syntes jeg ikke den var så fin. Understellet var bredt og svært.

Vurderer nå heller Sing..

Skrevet

Vi har Brio Sing og er veldig fornøyd med den. Den tar liten plass i bagasjerommet, som var en av kriteriene mine når jeg kjøpte den i begynnelsen av mars. VI har Yaris bil hvor vogna passer helt perfekt i bagasjerommet- dvs jeg tar av det ene hjulet bak, men det er svært enkelt å ta av og på, så det bryr jeg meg ikke noe om!

Har ikke brukt bagen, men bruker sportsvogndelen. Synes ikke fotbrettet er for kort (min datter er 10 mnd og 70 cm lang), MEN har en nabo med en gutt 1 mnd eldre enn jenta mi hvor bena går ned i fotbrettet, men tror denne gutten har mye lengre bein enn normalt. Begge hans foreldre er lange i beina, så det er vel noe arvelig for denne guttens del. :)

Jeg har ikke hatt noe problem med å ha henne oppi der med dunpose.

Synes også det er en fordel med bagasjeplassen under vogna, er plass til mye (som ikke veier så altfor mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...