Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hvor får man kjøpt sånne sokker med grå antiskli under? Mini er begynt å reise seg opp, og går når vi holder mini i hendene. Litt glatt med bare sokker. Prøvd hm, lindex, reflex, men ingen som hadde det. Hvor kan jeg finne sånne?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Jeg var der i dag, de sa de ikke solgte sånne.. Hva kaller man det?
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Tenker du på sånne slags gymsokker??? De er herlige, kjøpte på hm i går! Ole Brum til gutt, og noen med blomter på til min lille prinsesse. de hadde hallo kitty også ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Var på hm i da, og hun sa de ikke solgte det mer. Irriterende! Får prøve en annen hm, eller spørre en gang til. Vil ikke ha hello kitty, så bra de skal ha flere:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Det stemmer ikke at de ikke selger de lenger. De med Ole Brum kom nå i vår, og de hadde det på en H&M jeg var innom i forrige uke. Sjekk nettbutikken til H&M, jeg kjøpte de der. Mener jeg såg noen på Lindex også.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har kjøpt sånne "gymsokker" med gummi under... - på name it. Ellers har vi brukt mye sokker med antiskli under (gummiskrift, gummi"knotter" e.l.) Blant annet har jeg kjøpt noen gode med ole brum motiv på nille (faktisk!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå