Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er det flere som kjeder seg dersom de ikke har noen planer en dag? Jeg må alltid treffe noen, gjerne ha en avtale om formiddagen og en om ettermiddagen/kvelden. Har en liten, er alenemor, så ikke så lett å komme seg ut om kveldene lengre, så føler meg litt mislykket og ensom her jeg sitter om kvelden uten noen å være med. Andre som kjenner på samme følelse?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jaaa, det er som å beskrive meg det der.. Jeg er helt lik. Føler meg lett ensom og kjeder meg lett. Er vokst opp i en stor familie, så når det bare blir meg og gullet er det litt ensomt ja. Derfor lager jeg planer og ofte med søskene mine. Da vi har kjempe god kontakt. Om kveldene føler jeg meg ofte ensom når jeg er alene.. Trodde ikke det fantes andre som meg hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hjelper litt at det ikke bare er meg. Hva gjør du om kveldene? og de dagene du ikke har planer med andre?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Om kveldene blir det nok mest data, tv eller å lese en bok Dette etter at gullet er lagt. Ellers jobber jeg jo da. SÅ går jo en del tid vekk der. Når jeg er alene med gullet så går vi turer, leser, ser film osv Så går fint det. Men så kan bølgen av å føle meg veldig alene treffe meg.. ikke kjekt..
Tommage♀♂ Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er også et sosialt vesen, og har vel sjelden hatt det så sosialt rundt meg som eter at jeg ble alenemor..! Flyttet inn i 4-mannsbolig samtidig med min tidligere leieboer og hennes barn som er like gamle som mine, og en venninne av henne igjen som også har 2 barn. Nå er det folk rundt meg hele tiden, alltid noen som er hjemme. Når ungene er i seng samles vi ute på terassen og sladrer hele kvelden. Elsker livet mitt!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Hørtes ut som dere har det utrolig fint tommage
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Hva gjør dere for å ikke kjede dere og føle dere ensom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå