Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Det er jo helt tragisk hvor fillete noen går kledd så fort de har fått seg mann. Er det ikke like viktig å ta vare på mannen som å få mannen?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Har ikke lagt merke til at noen kler seg fillete når de får seg en mann. Hvilke mennesker er det du omgås?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Vi kler oss opp for hverandre. Han trenger mer spark i ræven enn jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Åh, nå er jeg spent på å høre hvordan garderoben til HI ser ut. Hva kler du deg i når du skal "ta vare på" mannen?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 min forrige mann kunne ikke brydd seg mindre når jeg kledde meg opp- ikke gjorde han det selv heller
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Det har ikke jeg merket, men har merket at man kanskje blir litt sløvere på hjemmefronten når man har baby. Noe som er helt naturlig, da man bruker tiden til å prioritere babyen fremfor seg selv, samtidig som det ikke føles spesielt deilig å gå i stramme klær med dvask mage og hengerompe. Det er lettere å slenge på seg et par joggebukser og en t-skjorte. Også vet man jo at det ikke trenger å gå lang tid før man må skifte, fordi man blir gulpet på, eller tørket matrester på.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Jeg kler meg bra hver dag på jobb, og hvis vi går ut. Hjemme er det joggis first thing når jeg kommer inn døra. Det går faktisk bra. Han er mest interessert i det som er under klærne likevel.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 mannen min elsker meg uansett hvordan jeg går kledd han kler meg likedan nå som da vi datet, men han så meg jo ikke akkurat like ofte når vi bare datet da...hjemme går komforten forran utseende, nå som da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Jeg tror vi har mye å lære av andre kulturer hvor de har en helt annen måte å ta vare på mannen sin og seg selv. De lager mat og vasker huset med glede og elsker å kle seg sexy både til kvelden og i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Jeg kler stort sett av meg når jeg skal "ta vare på mannen" :-P
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 "De lager mat og vasker huset med glede og elsker å kle seg sexy både til kvelden og i hverdagen." Det gjør mannen min også, så jeg er godt fornøyd jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Eksen min var slik. skulle alltid kle seg pent og være sexy. Blæ, ble helt sliten av det. elsker samboeren min nå som synes jeg er sexy i joggebukse, treningstøy, i undertøy, når jeg er naken, i kjoe, i olabukse. Han synes jeg er spesielt sexy når jeg tar på meg min nedmalete fillete , var en gang vit malebukse og en t-skjorte. Alle menn er nok forskjellige. Ikke alle som bryr seg om hva men har på seg. Aller hels vil min ha meg naken
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Jeg kan ikke fordra å gå usminket og sjaskete kledd selv. Er ikke snakk om mye sminke, og dettar meg maks fire minutter å sminke meg. Såpass klarer man selv med baby! Det tar ikke lengre tid å ta på seg pene klær enn joggeklær, og komfotable klær finnes også i pene varianter, som kjoler, eller skjørt med en pen topp. Trenger ikke være joggebukser og T-skjorter! Ikke en gang på trenin hadde jeg tatt på meg en joggedress. Jeg ville ffølt meg uttafor i noe sånt, selv om ingen så meg. Mannen min kler seg også ordentlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Ikke kledd deg i joggedress selv når du trener??? det skal jeg huske. Neste gang skal jeg stille opp med kort skjørt, topp og sandaler når jeg skal trene på sats. Lurer på hvor mange som ser rart på meg da!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Nå når jeg har en ny baby så er jeg heldig om jeg rekker en dusj hver dag. Så det å gjøre meg sexy for mannen er vel ikke første pri for øyeblikket. Hvis jeg hadde fått klager på det så skulle han fått høre på kjeftesmelle.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #17 Skrevet 8. juni 2010 Haha, du er ikke helt på nett, jeg bruker selvfølgelig treningstøy når jeg trener, men bruker da enten sykkeltøy eller aerobicklær eller noe annet enn det folk her inne mener med den type jobbklær man går hjemme i!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #18 Skrevet 8. juni 2010 Stakars mann! En sur dame og en skirkeunge. Skjønner at skillsmissestatestikken er så høy. Jeg syntes at man bør se anstendig ut både for mannen, på jobb, på trening og i butikken. Ingen liker sjabby folk vel. Går man pjuskete kledd tenker jeg fort at de er uhygeniske og ikke så nøye på ting. Klart man har treningsklær på trening men treningsklær er da ikke synonymt med en utslitt joggebukse og en sjuskete t-shirte?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er jo gift likevel, så nå har jeg sluttet å stelle meg. Går bare i slitte joggebukser, hvis jeg har klær på meg i det hele tatt. Mannen min liker best at jeg går naken, for da er jeg lettere tilgjengelig, liksom.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 Det har ikke jeg tid til. Jeg er mer enn opptatt med å sitte her på DIB å late som at jeg er perfekt...
It's all about me Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 Nei jeg vil absolutt ikke kle meg etter hans smak hele tiden. Så "shabby" nekter jeg å se ut til enhver tid. Han foretrekker meg sporty kledd i treningsbukse og t-skjorte, mens jeg trives best med å pynte meg litt )
"spire nr 2 i magen" Skrevet 8. juni 2010 #23 Skrevet 8. juni 2010 skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg omn det materielle. Det kommer da vell ikke an på hvordan en ser ut, men på hvordan en har det sammen og hvordan en er med hverandre.
Elviras mamma Skrevet 8. juni 2010 #24 Skrevet 8. juni 2010 Klä er upp för era män ni. Själv klär jag av mig när jag vill göra min man lite extra uppåt
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #25 Skrevet 8. juni 2010 Haha! Leste opp dette innlegget for mannen min, og hans reaksjon var: "Er det rart menn styrer verden? Når kvinner omfavner objektifiseringen av sitt eget kjønn på den måten?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå