Gå til innhold

Huff tannlegeskrekk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå i over 4 mnd gått med en kjempevond tann! Er en visdomstann som er problemet og har fått beskjed om at jeg må trekke den, og i tillegg så har jeg hull mellom visdomstannen og en annen, har nå spist ihvertfall 6 paracet eller ibux daglig i 4 mnd. Gruer meg helt forferdelig til å gå til tannlegen men nå må jeg bare! Våkner om natten av at det er helt grusomt vondt, må da bare opp å gå litt og ta smertestillende.

Noen som vet hvor mye det koster for å trekke en tann og lage et hull? Er jeg heldig så er hullet i visdomstannen....

Er det noe jeg kan ta før en evnt time? Vet ikke om jeg kommer til å klare det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her med tannlegeskrekk.... :(

Skrevet

Gå eller ring til tannlegen, så får du en eller to beroligende tabletter. De hjelper!:-)

Hadde en "storopprydding" i munnen for ca 5 år siden, å hadde aldri klart det uten tablettene...De hjelper veldig mot "nervene" før man kommer seg i stolen.

Nå har jeg heldigvis ikke hatt hull siden da:)

Skrevet

Hei du

Jeg har veldig tannlegeskrekk! Jeg føler med deg!

Først og fremst må du ringe tannlegekontoret og snakke med en tannlege. Du kan få beroligende tabletter som du kan ta på forhånd og du kan i tillegg få lystgass (det får i alle fall jeg tilbud om). I tillegg kan du få medisiner du blir "litt bortreist" av, men jeg har klart meg uten dette foreløpig:-) Jeg har endelig funnet en tannlege jeg stoler på og som gir meg den tiden jeg trenger. Du må bare hoppe i det....

Ang pris aner jeg ikke, men tannlege er som oftest dyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...